Käyttääkö täällä kukaan poikalapsella sukkahousuja? Siis vielä yli kolmevuotiaalla?
Kommentit (10)
On pojalla pitkiä kalsareitakin. t.ap
Venäläiset käyttää pojillakin sukkiksia, päiväkodissa oon huomannut.
Hassua, että sukkahousut on naisten vaatekapppale. Siis paksut sukkahousut. Nehän on tosi käytännölliset.
Mun poika on kohta 4v ja tykkää sukkahousuista. Ne on kyllä tosi paljon kätevämmätkin kuin pitkät kalsarit, varsinkin kun nykymuodin mukaiset housut on niin kapean mallisia. Erityisesti kovilla pakkasilla laittaa villasukkikset housujen alle :)
eikös noi neulehousut ole kaikille?? ainakin ennen oli nii. ei kenekään tarttenut palella talvella.
En oo käyttänyt lapsillani lainkaan sukkahousuja. En käytä itsekään, pelkkä ajatuskin jo ahdistaa... Yngh, sukat ja housut samassa, ei saa sukkia pois jalasta ilman housujen riisumista. Ja hyi, miltä ne sukkahousujen perseen malliset saumat tunti, puhumattakaan tunnetta haaroissa jos housut oli sentinkin liian lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
En oo käyttänyt lapsillani lainkaan sukkahousuja. En käytä itsekään, pelkkä ajatuskin jo ahdistaa... Yngh, sukat ja housut samassa, ei saa sukkia pois jalasta ilman housujen riisumista. Ja hyi, miltä ne sukkahousujen perseen malliset saumat tunti, puhumattakaan tunnetta haaroissa jos housut oli sentinkin liian lyhyet.
Jep, muistan omasta lapsuudestani saman tunteen. Jostain syystä minun molemmat lapset kuitenkin rakastaa sukkahousuja, olisiko elastaanin vallankumous tehnyt niistä mukavampia? Toinen (tyttö) ei ole siis suostunut muita housuja jalkaansa laittamaan moneen vuoteen, poika haluaa myös usein laittaa sukkikset (hän pitää niitä lähinnä housujen alla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, muistan omasta lapsuudestani saman tunteen. Jostain syystä minun molemmat lapset kuitenkin rakastaa sukkahousuja, olisiko elastaanin vallankumous tehnyt niistä mukavampia? Toinen (tyttö) ei ole siis suostunut muita housuja jalkaansa laittamaan moneen vuoteen, poika haluaa myös usein laittaa sukkikset (hän pitää niitä lähinnä housujen alla).
Juu! Oikein alkoi takaraivossa kiristämään kun mietin sitä kamalaa sukkahousutunnetta :D Mulle tää sukkahousukysymys ei oo sukupuolikysymys, vaan alkukantainen vihakysymys :D
Pojat eivät ole homoja, joten en käytä.
Etkö sä ole kuullut pitkistä kalsareista???