Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vesiripuloin täällä, mitäs muut tekee?

Vierailija
26.07.2015 |

Keksikä jotain piristävää mulle. Olo on ihan kamala.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriripuloi seuraavaksi. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
2/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainakaan ainoa, joka valvoo huonon olon kanssa :D Itse olen täydellisen poikki, mutta uni ei tule. Kova stressi isosta remontista ja mieskin lähti illalla "yhdelle" eikä oo sen koommin näkynyt. :-\

Kun on näin tarpeeksi väsynyt ja stressissä niin alkaa voida ihan fyysisestikin pahoin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:42"]

No et ole ainakaan ainoa, joka valvoo huonon olon kanssa :D Itse olen täydellisen poikki, mutta uni ei tule. Kova stressi isosta remontista ja mieskin lähti illalla "yhdelle" eikä oo sen koommin näkynyt. :-\ Kun on näin tarpeeksi väsynyt ja stressissä niin alkaa voida ihan fyysisestikin pahoin. :(

[/quote]

Voi että, tsemppiä! Tää yöaika tuntuu niin pitkältä ja karulta, jos ei pysty nukkumaan rauhassa... 

Vierailija
4/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin samasta viikon alussa, nyt syönyt mairohappobakteereja ja precosaa jotka pitää vatsan paremmassa kunnossa.

Vierailija
5/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä myös istun vessassa enkä pääse täältä pois. Helvetti kun sattuu mahaan XD

Vierailija
6/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:42"]

No et ole ainakaan ainoa, joka valvoo huonon olon kanssa :D Itse olen täydellisen poikki, mutta uni ei tule. Kova stressi isosta remontista ja mieskin lähti illalla "yhdelle" eikä oo sen koommin näkynyt. :-\ Kun on näin tarpeeksi väsynyt ja stressissä niin alkaa voida ihan fyysisestikin pahoin. :(

[/quote]

Voi että, tsemppiä! Tää yöaika tuntuu niin pitkältä ja karulta, jos ei pysty nukkumaan rauhassa... 
[/quote]

Yöllä myös ajatus juoksee ihan erilaisilla reiteillä kuin päiväsaikaan. :D Näin muutaman yön valvoneena olen päivällä naureskellut monille yöllisille aatteilleni. Todellisuudentaju ei ole ihan normitasolla yöllä.

Vierailija
7/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi ripulipäivystäjä :D! Istun pöntöllä enkä uskalla liikkua. Nyt vähän aikaa ollut vatsa rauhallinen mutta tiedän että kohta iskee taas armoton kipu ja pärsky.

Vierailija
8/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän viikon ikäistä, ja toiseen kainaloon kömpi 4v just. Mies nukkuu varmaan sohvalla kunhan tulee töistä muutaman tunnin kuluttua

Vierailija
9/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa desinfioida älylaitteenne te jotka palstailette ripuloinnin lomassa!

Vierailija
10/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan töissä ja odotan aamua. Pääsis jo kotiin makaamaan ä.

Vierailija
11/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta saat vertaistukea: Minä paskoin eilen housuuni. :D Maha oli jostain syystä kuralla ja olin julkisella paikalla, kun ajattelin päästää varovasti ilmaa. No, tuli lusikallinen housuun. Oli kamala tilanne kun en päässyt heti lähtemään kotiin. Kukaan ei nähnyt mitään, mutta pelkäämpä että haistoi...