Minkä ¤&un takia Playstation 5ia ei saa vieläkään mistään?
Ymmärrän että ne revittiin käsistä kun tuote lanseerattiin, mutta siitä on jo reilusti yli vuosi.
Kommentit (29)
Sanon vaan kirjoitti:
Se johtuu kiinasta koska ps 5 tehdään taiwanissa ja kiina ei myy komponentteja taiwanille. Sony rakentaa oman tehtaan taiwaniin jossa tehdään komponentteja mutta siihen menee aikaa ennen kun tehdas on valmis. Siksi niitä ei saa vielä suomesta kaupasta eikä mistään.
LÄHDE??
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa mistä ps5 saisi ostettua?
Sveitsissä on heti tarjolla erilaisia bundleja. CeDe.ch
Se on ollu myynnissä jo 5 vuotta, oisko aika myöntää ettei oo pätää bro.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollu myynnissä jo 5 vuotta, oisko aika myöntää ettei oo pätää bro.
PS5 julkaistiin Euroopassa 19.11.2020.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Se johtuu kiinasta koska ps 5 tehdään taiwanissa ja kiina ei myy komponentteja taiwanille. Sony rakentaa oman tehtaan taiwaniin jossa tehdään komponentteja mutta siihen menee aikaa ennen kun tehdas on valmis. Siksi niitä ei saa vielä suomesta kaupasta eikä mistään.
LÄHDE??
Siitä oli netissä joskus uutinen vuosi sitten en ala etsimään.
Työtön 47 kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
totta, kiina ei myy taiwanille komponentteja. Ostaisin heti ps 5 mutta en minä siitä tonnia maksa. pitää vaan odottaa aiakin vuosi vielä että niitä saa kaupasta.
https://www.amazon.de/-/en/dp/B08H93ZRK9
Tuossa olisi heti 799€ + lähetys 18€.
Amazonista ostaminen on turvallista, 30 päivän palautusoikeus ja ovat melkein aina ostajan puolella.
Itse en ostaisi sitä vaan pöytäkoneen jossa on 3060 tai parempi näytönohjain.
Oli kyllä pettymys, että missasin taas kaikki pleikat tällä viikolla. Mulla menee viikossa kymmeniä tunteja sen metsästämiseen, mutta ei osu kohdalle. Maaseuduilla saatavuus ei ole niin huono kuin täällä Helsingissä.
Sain omani PS5-Suomessa -sivun kautta. Kun ilmoitus tulee sähköpostiin, pitää olla nopea.
totta, kiina ei myy taiwanille komponentteja. Ostaisin heti ps 5 mutta en minä siitä tonnia maksa. pitää vaan odottaa aiakin vuosi vielä että niitä saa kaupasta.