Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen kaikkea sitä mitä inhoat

Vierailija
25.07.2015 |

Mä olen entinen koulukiusattu, liian kiltti, huonokuuloinen, harvinaisen sairauden omistava ihminen. Lapsuuden kodissa oli väkivaltaa (isäni) ja äitini on narsisti. Sisaruksia ei ole, eikä sukulaisia. Olen matalasti koulutettu paska ja voi miten haluaisinkin opiskella, mutta en pääse minnekään. Minulla on kaksi lasta, jotka hekään eivät tulleet helpolla vaan jouduimme miehen kanssa turvautumaan lapsettomuushoitoihin. Luulin kauan lapsia toivoessani että minusta tulisi oikeasti hyvä äiti. Nyt olen huonoin äiti mitä maa päällään kantaa ja sanon sen ihan tosissaan. Rakastan eläimiä, mutta jostain syystä kaikki lemmikit ovat aina sairastuneet eivätkä ole eläneet pitkään. Minusta tehtiin myös eläinsuojeluilmoitus pari vuotta sitten koiran haukkumisen takia ja koira vietiin minulta kun en ollut kotona. Voi sitä häpeän määrää kun syytettiin eläinrääkkääjäksi, vaikka haluan eläimille vain hyvää. Että tämmöinen paska minä. Epäonnistunut jokaisella elämän osa-alueella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhealle tosiaan kuulostat. Miksi teet aina kaikki virheet !

Vierailija
2/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä kuulostat ainoastaan liian itsekriittiseltä, eli sinulla on huono itsetunto. Tuskin sinä sen huonompi olet kuin ihmiset keskimäärin. Geeneilleen ei mitään mahda. Minä kuvittelin otsikosta, että olet rikollinen. Parhaasi olet yrittänyt. Ole armollinen itsellesi (ja en ole uskovainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me entiset koulukiusatut ja huonokuuloiset kusipäiden lapset ollaan kyllä melko saastaa. Olen monesti harmitellut, miksei äitini teettänyt aborttia kun minun oli pakko tulla tänne kärsimään. No nyt on jälkiabortti mielessä, mutta miellyttävämpäähän maailmalle ja itselleni olisi ollut, jos se olisi hoidettu jo silloin aikoinaan. Nyt vaan joutuu kuuntelemaan kaikenlaista huutoa ja nimittelyä, millä ketään muuta ei kutsuta, kun olen tällainen ali-ihminen.

Että onko elämäsi ja tunnelmasi jotain tällaista, vai meneekö sinulla yhtään paremmin?

Vierailija
4/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan sinua inhoa. Muuten kuulostat ihan kelvolliselta, mutta vähän jäi mietityttämään tuo huono äiti -asia sekä koiran poisvienti. Toivottavasti kohtelet lapsia ja eläimiä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi