MITÄ MIELTÄ MIEHESTÄ, JOKA ITKEE JOKAPÄIVÄ!
Kommentit (7)
Ei mielipidettä, sen sijaan ärsyttää ihmiset jotka kirjoittaa pelkillä capseilla eikä osaa yhdyssanoja.
No en tiedä miestä joka itkisi joka ikinen päivä.. Mutta tiedän mun exän, joka itki aivan älyttömän paljon. Tiedän, että rumasti nyt sanon, mutta kyllä intohimo toista kohtaan katoaa kun huomaa ainakin kerran viikossa miehen kyyhistyvän sohvan nurkkaan jalat sylissä ja pää polvissa nyyhkyttäen että "sä et rakasta mua enää".. Ja nuo kohtaukset tapahtuivat usein sen jälkeen kun yritin hellällä ja rakastavalla äänellä kertoa, kuinka minäkin tarvitsen varsinkin suhteen alussa omaa aikaa olla ihan vaan minä. Käydä vaikka leffassa tyttöjen kanssa tms.
Tuo itkeminen alkoi reilun puolen vuoden jälkeen, jolloin mies käytännössä jo melkein asui meillä - oli siis tuonut läppäreitään myöten "tarvitsemiaan" tavaroita mun luo.. Avaimet oli vaihdettu, mutta verbaalisesti olin tehnyt selväksi, että minä asun yksin ja mies omillaan myös ja, että katsotaan mitä tulevaisuus tuo. Ei kuitenkaan mennyt jakeluun. Tuli heti töistä kun himaansa minun kotiin ilmoittamatta ja meni suoraan koneellensa heittäen kaikki päällivaatteensa pitkin sohvaa.. Yritin kertoa, että ei voida edetä niin pikaisesti, että siitä ei tulisi kun nopea ero. Ja etten voi antaa KAIKKEA aikaani hänelle. Pari viikkoa nähden vaan ja ainoastaan häntä heti herätessä siihen saakka kun laittaa silmät yötä vasten kiinni.. Koko ajan olisi pitänyt halia ja kyhnätä.
Ja ei siinä mitään, mikäs sen parempi kun halia ja kyhnätä, mutta hemmetti viikkoja putkeen, ainoana lohdukkeena työpaikka. Pikkuhiljaa aloin vältellä pienintäkään kosketusta, yksinkertaisesti ällötti. Ne itkemiset asiasta kun asiasta. Minä myönnän, että itken välillä aika paljonkin, mutta tämä "herra" itkeä nyyhkytti joka kerta kun en antanut aamulla pusua tai en halannut saatika että halusin hänen kamat ulos ja aloittaa uudestaan hitaammin.. Mutta meni sitten niin hitaaksi se aloittaminen, etten koskaan enää aloittanut tuon kanssa mitään. Lopetin.
Anteeksi, taisi mennä vähän OT, mutta siinäpä meikäläisen salamarakkaus. Tuli sellainen olo, että minä olin se mies ja miehennäköinen olikin pikkutyttö..yöh
No mulla ei ole mitään herkkyyttää vastaan, mutta kyllä se vähän alkaa olla rasittavaa jos toinen kokoajan vollottaa.