Äänestän ensi vaaleissa kristillisiä
Viime vaaleissa äänestin vihreitä, seuraavissa vaaleissa äänestän kristillisiä.
En ole uskovainen ja olen aina ollut melko uskontovastainen. Viime vuosina olen kuitenki havainnut, että kristityt ystäväni ja tuttavani ovat fiksumpia ja mukavampia ihmisiä kuin monet muut. Olen tämän vuoksi myös alkanut ymmärtää kristillisiä arvoja enemmän ja tajuan, miksi ne ovat hyviä ja kannatettavia.
Viime vuosien homoaktivismi on myös ärsyttänyt. Homoaktivismin nimissä vaahdotaan niin paljon kiusaamiseksi luokiteltavaa propagandaa ja typeryyksiä, että olen alkanut nähdä koko vihervasemmiston todella negatiivisessa valossa. En oikeastaan enää kannata mitään mitä he kannattavat, tai vastusta mitään mitä he vastustavat.
Tästä lähtien äänestän siis kristillisiä, oli mitkä vaalit tahansa.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:36"]
Tyhmäkin tajuaa että olet niitä aito avioliittolaisia jotka eivät ole koskaan äänestänyt vihreitä.
[/quote]
Jatka vaan ton vakuuttelua itsellesi :D
Yhä useampi alkaa kääntymään pois vihervasemmistoideologioista ja homorummutuksista, sille et voi yhtään mitään. Ihmisillä on mitta täynnä.
[/quote]
Aika jännää, että olet muka äänestänyt vihreitä, vaikka koet heidän ideologiansa kuvaamallasi tavalla. Ei järin uskottavaa. Miksi siis äänestit Vihreitä juuri viime vaaleissa, jotka olivat juurikin ne "homorummutuksen" jälkeiset vaalit. Nythän rummuttajina ovat olleet pelkästään homofoobikot?
Hahah, juu, aivan varmasti. Parempi yritys ensi kerralla?
Tyhmäkin tajuaa että olet niitä aito avioliittolaisia jotka eivät ole koskaan äänestänyt vihreitä.
Etkä äänestä and that´s the order.
[/quote]
Yhä useampi alkaa kääntymään pois vihervasemmistoideologioista ja homorummutuksista, sille et voi yhtään mitään. Ihmisillä on mitta täynnä.
Minä taasen taidan siirtyä nukkuvien puolueeseen. Aivan sama, mitä puoluetta äänestää, omat olot kurjistuvat joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
Jatkakaa te vain vakuuttelua siitä että ihmiset kuin taikaiskusta alkaisivat teidän "loistavien" argumenttien vuoksi vastustamaan homojen oikeuksia.
Jos kristilliset saisivat päättää kouluissa ei opetettaisi evoluutiota, vaan luomisoppia. Äänestin kerran itse kunnallisvaaleissa erästä kristittyä, joka oli taustaltaan opettaja ja kovasti ajoi lasten asioita. Ajattelin että samahan se on äänestää kristillistä, kun ne ainakin näihin perheellisten asioihin panostaa. Järkytys oli hirveä kun nainen pääsi läpi ja sen jälkeen alkoi jatkuva julistus paikallislehdissä siitä miten evoluutiota ei pitäisi opettaa.
Kaikissa puolueissa on jotain vikaa, mutta se että tiede yritetään sivuuttaa ja tarjotaan tilalle uskomuksia, sellaista en vaan voi antaa anteeksi. Jäi siihen yhteen kertaan nämä minun kristillisten äänestämiset. Sekin kerta hävettää niin paljon, etten ole kehdannut kenellekkään kertoa.
Täällä sama juttu. Äänestin 19-23-v. vihreitä ja sen jälkeen kristillisiä. Aluksi ajattelin, että olen jotenkin todella outo omassa tuttavapiirissäni, joka koostuu taide- ja kulttuurialan ihmisistä. Jokin aika sitten huomasin, että yksi vanha taikkilaistuttuni kannattaa myös konservatiivistä kristillisyyttä. Samaten myös eräs elokuva- ja TV-alalla melko tunnettu henkilö tukee aito avioliitto- ym. hankkeita, mutta ei puhu asiasta julkisuudessa (ihan ymmärrettävää). Ihmisillä on turhan stereotyyppinen kuva kulttuurialan sekä humanistis-yhteiskuntatieteellisten alojen nuorista naisista.