Mies suuttui kun nypin mun naamasta mustapäitä sängyssä
Nypin naamastani mustapäitä aamulla sängyssä. Mies suuttui ja alkoi vaatimaan, että pitää vaihtaa sänkyvaatteet, koska bakteerit tulevat ja sängyssä on kuulema nyt niitä mustapäitä joka puolella.
Sanoin hänelle, että on aivan liian tarkka.
Minusta tämä ei ole sen kummempaa kuin se, kun mies ei rasvaa paljon jalkoja ja ihoa hilseilee lattialle varsinkin kun riisuu tai vaihtaa vaatteita. Miehen mielestä tämä on kuitenkin ok. En ymmärrä.
Mielipiteitä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo enää vuosiin koskenut sormin mihinkään näppyihin naamassani. Ne hoidetaan ihan muilla tavoilla. Lopeta lääppimästä naamaasi, epäpuhtaudet vain lisääntyvät siitä. Mun mustapäät katosi kokonaan kun lakkasin koskemasta niihin. Sormet irti naamasta! Ootko joku pesukarhu vai?
Hilseilevä iho on ihan sama asia. Mies ei koskaan rasvaa ihoa ja monesti ja esim. Ottaa sukat pois jalasta niin ihon hilse vain pölisee ympäriinsä. En näe tässä mitään eroa. Ihan yhtälailla sitä rasvaa voi käyttää.
Ap
Kyllähän mustapäät irtoaa jossain vaiheessa itsestäänkin. Ihan sama ottaako itse pois puristamalla vai antaako itse niiden lähteä. Ne mustapäät nousee mulla ainakin parin kolmen viikon aikana niin paljon, että ovat irtoamaisillaan. Ihan yhtälailla ne mustapäät silloinkin tippuvat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo enää vuosiin koskenut sormin mihinkään näppyihin naamassani. Ne hoidetaan ihan muilla tavoilla. Lopeta lääppimästä naamaasi, epäpuhtaudet vain lisääntyvät siitä. Mun mustapäät katosi kokonaan kun lakkasin koskemasta niihin. Sormet irti naamasta! Ootko joku pesukarhu vai?
Hilseilevä iho on ihan sama asia. Mies ei koskaan rasvaa ihoa ja monesti ja esim. Ottaa sukat pois jalasta niin ihon hilse vain pölisee ympäriinsä. En näe tässä mitään eroa. Ihan yhtälailla sitä rasvaa voi käyttää.
Ap
Aloititko nyppimisen tuon takia? Että mies tajuaisi irtonaisten ihonpalasten, oli kyseessä sitten kuivat hilselaatat tai rasvamuhkurat, olevan ällöjä?
Olette molemmat ällöjä, mutta tavallaan ymmärrän. Ei ole kivaa, jos toinen varistelee kuollutta solukkoaan ties minne.
Hassu tällaisesta ylipäätään tehdä parisuhderiitaa. Parisuhteensa saa kuralle vakavemmistakin aiheista, että tarttee väkisin luonnollisista ihmisen hilseistä tapella, jota nyt lähtee ihmisestä ihan luonnostaan.
Tiesitkö, että sinustakin lähtee hilsettä ihan rapsuttelemattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä luin? Mustapäitä puristeltu sängyssä? Hyh hemmetti sentään. En koske miehen mustapäihin tai omiini. Osaan käydä kosmetologilla puhdistamassa ihoani kunnolla. En todellakaan ala niitä itse poistamaan, saatika sängyssä.
Mitä väliä sillä on purusteleeko mustapäitä vai hilseileekö ihoa?
Ap
On 2 ihan eri asiaa, hemmetti kun ihmiset on tyhmiä !