Turkkii matkan varanneet, oletteko menossa
ihan normaalisti?
Kommentit (21)
Mitä riskejä siellä nyt on mitä ei aiemmin ole ollut? Turkki on kahinoinut ääriuskovaisten kanssa jo monta vuotta, mikä nyt on muuttunut?
No en lähtisi mihinkään ählämi maahan.Miksi tukea rahalla terroristejä?
Istabuliin menoa olen harkinnut ja arvioinnut riskin liian isosksi. Pieneen turistipaikkaa voin mennää ihan hyvillä mielin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:43"]
Olen menossa ihan normaalisti Istanbuliin, ei pelkoa.
[/quote]
Hauska kun just samaan aikaan kirjoitin, että peruin harkinta asteella olevan Istabulin matkan. Mutta aikonani olin Napolissa, kun siellä tehtiin isku Amerikkalaisten sotilaiden suosimaan baariin. Vähän oli hässäkkää ja ahdistavaa kun ei tiennyt mitä tapahtui ja mitä tulee tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:48"]
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68771&contentlan=1&culture=fi-Fi
[/quote]
Nuo matkustustiedotteet on olleet saman sisältöisiä jo vaikka miten kauan.
En lähtisi nyt. Koska ISIS, he tekevät mielellään iskuja myös turisteja kohtaan ja siitä vierestä on lyhyt matka.
Nyt kun myös Turkki alkoi ilmaiskut Isisiä vastaan, alkaa myös Isis tekemään iskuja Turkkia kohtaan. Kohteet tulee oleman turistikohteita kuten Tunisiassa tai Egyptissä. Iskut turisteja vastaan ovat isku talouteen, joten siksi suosittua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:46"]
sehän oli joku poliittinen isku eikä turisteja vastaan?
[/quote]Isku turisteja vastaan on poliittinen sekä taloudellinen, siksi suosittua. Ihminen joka on uskonnon vuoksi valmis tappamaan itesensä, ei anna armoa turisteille vaikka siellä olisi lapsia.
Minä menen, mutta en nyt kesällä vaan sitten myöhemmin. Turkissa on ihanaa auringonpaistetta, lämpöä ja ennen kaikkea ihania ja komeita miehiä! T: Vaalea nuori suomalainen nainen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:07"]No minä kyllä nauran suomalais uhreille kun turkissa pamahtaa :D
[/quote]
Joo, tyhmiä av-mammoja. "Mitään ei kumminkaan tapahdu, ihan turvallista". Jepjep.
Marmaris ja Alaya ovat todennäiköisiä iskun kohteita. Ovat siellä etelärannikolla johon on kriisialueilta lyhyt matka.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:28"]
Minä menen, mutta en nyt kesällä vaan sitten myöhemmin. Turkissa on ihanaa auringonpaistetta, lämpöä ja ennen kaikkea ihania ja komeita miehiä! T: Vaalea nuori suomalainen nainen.
[/quote]Ja raiskaavia muslimeja. Ihanaa! varo ettei kaulaa katkasta siellä.
Huomenna lennän istanbulin kautta senegaliin. En vietä ku kolmisen tuntia siellä lentokentällä
Peruin matkan. En kyllä ota riskiä.