Arvon miehet, kohta se on täällä
Nimittäin kevät! Ja kaikki isot ja pienet pyllyttäret vaihtavat taas toppahousunsa trikoisiin, hameisiin, shortseihin, bikineihin.... Kuka on jo kaivanut bongailu(aurinko)lasinsa esille?
Kommentit (8)
Pahinta tässä keväässä on se, että naiset alkavat tuijottaa minua ja hymyillä.
En oikein jaksa arvostaa, mutta onneksi se menee ohitse heinäkuuhun mennessä.
Ihan kun talven aikana kertyneet koiran passkkat ei olisi tarpeeksi, sen lisäksi saa yökötellä kaiken maailman kanankoiville ja läskirinkuloille, jotka eivät ymmärrä verhota itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun talven aikana kertyneet koiran passkkat ei olisi tarpeeksi, sen lisäksi saa yökötellä kaiken maailman kanankoiville ja läskirinkuloille, jotka eivät ymmärrä verhota itseään.
Suosittelen silmien suuntaamista muualle, jos näkökenttään osuu ns. väärän näköinen nainen. Niin minäkin teen.
Terveisin,
ap
Joskus aikaisemmin olen kirjoittanut kahden sekunnin säännöstä. Pidän siitä, että on katsottavaa, mutta vilkaisen korkeintaan kaksi sekuntia ja olen iloinen, että olen nähnyt jotain upeaa, joka pelastaa päivän. Pukeutukaa naiset seksikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tässä keväässä on se, että naiset alkavat tuijottaa minua ja hymyillä.
En oikein jaksa arvostaa, mutta onneksi se menee ohitse heinäkuuhun mennessä.
Mulle eivät hymyile. Tuijottavat ja nauravat räkänaurua 🤣
Kyllä, mukavannäköisiä naisia kulkee kesävaatteissa joka puolella. Ja samalla myös yksinäisyyteni ja parisuhteen kaipuuni iskee täysillä. Taidan laittaa neljät aurinkolasit päällekkäin.
Vastaan tähän naisena että minihame on jo kaivettu esiin ja olen valmis kevään tuloon. Ihanaa saada taas miehiltä ihailevia katseita ja sopivan paikan tullen antautua vaikka anaaliseksin vietäväksi. Loppukesästä kun on saanut rusketusta, ei haittaa vaikka vähän ulostettakin valuisi reittä pitkin.