Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus ja aloitekyvyttömyys

Vierailija
01.03.2022 |

Olen ihan hirveän väsynyt ja masentunut enkä saa mitään aikaiseksi enää.
Kotini on kuin kaatopaikka, en ole siivonnut joulun jälkeen.
Tiskirätit homeessa ja joulunkin riskit jäljellä.
En ole syönyt mitään tiskattavaa kuukausiin enkä avannut jääkaappia aikoihin, syön lähinnä kuivaa näkkäriä.
En millään jaksa edes tiskata saati imuroida.
Vaatehuoneeseen ei edes pääse enää, siellä on valli pesemättömiä vaatteita vastassa ja imuri jossain niiden alla.
Joka päivä ajattelen että siivoan tänään, mutta en ole vieläkään aloittanut.
En halua tavata enää ihmisiä enkä poistua minnekään täältä sikolätistä.
Sotku johti myös eroon mieheni kanssa, hän ei jaksanut tätä sikailua katsoa.
Ei tunnu miltään enkä jaksa muuta kuin itkeä.
Lääkkeet ja terapia ei auta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis hommata sinne se Auri, joka siivoo

Vierailija
2/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään harjannut hiuksiani kuukausiin ja ne ovat rastoittuneet pilalle, ainoa vaihtoehto taitaa olla kalju jos haluan tästä selvitä.

Irtohiuksien siivoaminen ajatuksena ahdisti niin paljon, että annoin hiusten mennä pilalle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on ollu kalju ja siili tukka, taas tekis mieli ottaa toi hiuskone esille🙂

Vierailija
4/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse ylös ja siivoa. Suomessa on jo liikaa vätyksiä.

Vierailija
5/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä että en ole yksin, vaikka samalla onkin kamalaa kun joku muukin joutuu kärsimään tästä. Itsellä tuo näkkärin jyrsiminen tulee tosin vasta puolessa välissä kuuta tai loppukuusta, sitä ennen kulutan kaikki rahani ruoan tilaamiseen ovelle kun en jaksa mennä kauppaan. Hiusten tilanne on vähän parempi lyhyen hiusmallin takia, mutta suihkujen harvenemisen takia päänahka on ärtynyt ja hilseilevä. Tämän viestin kirjoittamiseenkin tarvitsi hirveästi energiaa. Lääkkeet mullakin käyty läpi, terapiaan ei pääse koska kunto on liian huono, osastolle ei pääse koska kunto on liian hyvä.

Vierailija
6/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?! Viestissä ei mainittu kertaakaan sanaa Venäjä?! Nyt on soitettava välittömästi 112.

Vierailija
7/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joulukuusta alkaen syönyt mieliala lääkkeitä ja käynyt juttelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa ja tänään hän sanoi, että selvästi paraneminen on alkanut. Kyllähän se siltä tuntuukin, tulee tehtyä muutakin kuin roikuttua täällä. 😎

Onko ap ensimmäinen masennus? Vai pitkäaikaisempi?

Minulla on ensimmäinen diagnoosi, vaikka olen melko varma, että muutama lyhyempi masennuskausi on ollut seitsemän vuoden aikana.

Vielä ehtii käymään kävelyllä valoisan aikaan, itseäni se ainakin piristää. Tsemppiä 👍

Vierailija
8/8 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lisää.

Eläkkeellä olen, ei rahahuolia, kiva velaton iso asunto ja asiat tosi hyvin paitsi, etten jaksa mitään. Hätäisesti vähän siivoan jos aikuiset muksut on tulossa käymään, heihin erittäin hyvät välit, muutoin elän kuin sika läävässään. Olen luonteeltani hyvin siisti ihminen, ei uskoisi. En ymmärrä mikä on kun en ole huonolla mielellä, en itke eikä ahdista, en vaan saa aikaiseksi mitään, yhtään mitään. Selkä on kyllä kipeä, se tietysti hiukan taustalla vaikuttaa, mutta sekin paranisi jos lähtisin liikkumaan, mutta kun ei. Ennen kävelin pitkän lenkin vähintään kuusi kertaa viikossa.

😅😭