Kärsitkö huuliherpeksestä? mitä käytät siihen apuna? Annan mahtavan vinkin, jos sitä ei kukaan muu tässä mainitse.
Odottelen teidän yskänrokon taltuttamis/helpottamis-konstinne ensin 🙂.
Kommentit (35)
Höh. Ei ole vinkkejä, tulin tänne kun luulin että kerrot omasi :(
Olen laittanut hammastahnaa päälle.
Etikkaa olen tuputellut ensimmäisenä päivänä pitkin päivää ja yleensä on toisena päivänä alkava herpes jo kadonnut. Viimeeksi viikko sitten käytin tuota ihmelääkettä. En tiedä mikä etikka on paras, mutta ainakin väkiviinaetikka toimii itselläni.
Minulla ne läpinäkyvät laastarit toimivat hyvin.
Ei ole vielä omaani kukaan maininnut.
Ap
Sinkkivoide tai ureaa sisältävä voide on auttanut mua.
Vielä odottelen.
Oikeasti, et tarvitse mitään myrkkyjä tai reseptitabuja.
Ap
No eikös siihen ole ihan repetilääkle tablettina saatavilla?
Suksi suohon .Älä pidä meitä pelleinä.
Heti kun vähänkin tuntuu, että on rakkuloita tulossa otan 4 tablettia 500mg valacicloviria ja 8-12 tunnin sisällä toiset 4 tablettia. Yleensä estää pahimpien rakkuloiden muodostumisen ja jos niitä tuleekin, niin ne häviävät muutamassa päivässä, eikä särkylääkkeitä tarvitse ottaa kuin ehkä yhtenä päivänä.
Vademecum ja välillä antiseptinen puhdistuaine . Korona aikana maskia käyttämällä huulet pysyneet kunnossa , ei ole ollut vähään aikaan rupea huulessa .
Käytin viimeksi Bepanthenia kun Zoviraxia ei ollut, parani silmissä
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen.
Ap
Vaikutat niin innoissasi päästä kertomaan, että luulen vastauksesi olevan joko
1. leikkaa huulet ja suunpielet pois
2. anna itsesi jumalalle ja jeesukselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen.
Ap
2. anna itsesi jumalalle ja jeesukselle
Itse asiassa se minun hoitokeinoni on se, että sivelen ulostetta rakkulaan kolmesti päivässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Heti kun vähänkin tuntuu, että on rakkuloita tulossa otan 4 tablettia 500mg valacicloviria ja 8-12 tunnin sisällä toiset 4 tablettia. Yleensä estää pahimpien rakkuloiden muodostumisen ja jos niitä tuleekin, niin ne häviävät muutamassa päivässä, eikä särkylääkkeitä tarvitse ottaa kuin ehkä yhtenä päivänä.
Joskus 2kymppisenä tuota kokeilin ja niin on tujua myrkkyä, että oksensin. Sen jälk en ole kys tabuja hankkinut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen.
Ap
2. anna itsesi jumalalle ja jeesukselleItse asiassa se minun hoitokeinoni on se, että sivelen ulostetta rakkulaan kolmesti päivässä.
Ap
Tämä on hyvä, sillä se lähtee 5 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen.
Ap
No tosiaan haluan tietää tämän, koska jos en ota lääkkeitä, mulla saattaa levitä rakkulat ihan hallitsemattomasti. Kerran, lääkkeestä huolimatta, mulla oli käytännössä koko ylähuuli yhtä rakkulaa ja alahuulessakin oli kolme rakkulamuodostelmaa. Lisäksi mulla saattaa rakkula alkaa ylähuulesta ja se leviää nenän alle asti.
Nielaisen lääkkeet. 4 kpl 500mg tablettia ääntä kohti 2 kertaa vuorokaudessa niin loppuu se virusten hilluminen. Vuorokaudessa talttuu.
Ok, nyt alkaa olla aistittavissa niin suurta kärsimättömyyttä, että paljastan vinkkini.
Se on luontaistuotekaupoista saatava L-lysiini, otat sitä kapselin heti kun alkaa huulessa mitään tuntumaan/näkymään ja jatkat päivittäin sen 1 kapselin ottamista kunnes vauva katoaa.
Voin vannoa tuon nimeen, viimeksi nyt Koronan kourissa iski yskänrokko ja nyt ensioireista, siis yskänrokon, on 4pv ja vaiva poissa, kokonaan poissa. Edes rakkulavaihetta ei kunnolla ehtinyt tulemaan eikä kipeyttä ei mitään eikä mainittavaa ulkonäkö haittaa edes.
Ja syy miksi vannon L-lysiinin nimeen johtuu useista kerroista kun sitä alkanut popsimaan ja aina sama lopputulos, vaiva katoaa ja äkkiä eikä edes kunnolla ehdi ilmestyä.
Olkaa hyvä🙂
Ap
Aclovir