Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palveluneuvoja/puhelinmyyjä ja vastaavat!

Vierailija
24.07.2015 |

Vastauksia toivon palvelumyyjiltä, palveluneuvojilta, puhelinmyyjiltä ja muilta vastaavilta puhelimessa neuvontaa/myyntiä tekeviltä/tehneiltä.

Teetkö inbound vai outbound työtä?

Mitä työnkuvaasi kuuluu?

Millainen palkkaus?

Paljonko puheluita otat vastaan/soitat päivittäin?

Jos myyt, kuinka suuri pull prosentti?

Millainen provikka? Kuinka paljon provisiot kasvattavat palkkaasi keskimäärin kuukaudessa?

Jos haluat, kerro myös missä yrityksessä työskentelet ja oletko vakituinen.

Myös kaikki muu tieto alasta kiinnostaa, kovin vähän on tuoreempia keskusteluja aiheesta löytynyt

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin operaattorin laajakaista-aspassassa, tosin en opetaattorilla itsellään, vaan alihankkijalla. Puheluita tuli otettua 8h vuorossa n. 25-40. Jouduttiin myös myymään, olin aika paska siinä, pull n. 10 ehkä? Ja meidän proviikat oli todella naurettavia 20 senttiä - 6 euroa /tuote. Kk-palkka ilman proviikkaa tais olla n. 1700e.

Vierailija
2/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.. Epäilinkin että provikat inbound puolella taitaa olla aika pienet jos pohjalla kuitenkin tuntipalkka.. Unohdin laittaa kysymyksiin mutta oliko työ vuorotyötä ja saiko siitä iltavuorolisää? En ole ollut vuorotyössä aiemmin ja ennen illoista olen saanut tietyiltä tunneilta iltalisän mutta ict tessistä saa sen käsityksen että tuon vuorolisän saisi kaikilta iltavuoron tunneilta? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tietäviä paikalla?

Vierailija
4/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorot sijottu 7.50-20.15 välille, ja iltalisä tuli kuuden jälkeen, tosin se oli muistaakseni reilun euron tunnilta....

Vierailija
5/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työskentelin myös operaattorin aspassa (inbound). Lähdin koeajan lopulla, vaikka oli vakituinen työ, mutta oli vain niin kamalaa. Pull-prosenttini oli tosi huono, mutta tiimini paras saattoi tienata jopa 1400 e tai enemmän provikoita kuukaudessa. Riippuu ihan tyypistä siitä kuinka aggressiivisesti lähtee myyntiä tekemään.

Iltalisää sai niiltä tunneilta, jotka teki klo 18 jälkeen. Eli kun vuoro loppui 18.30, niin iltalisää tuli puolelta tunnilta.

Perehdytyksen jälkeen otin normaalin 7,5h vuoron aikana 30-40 puhelua vastaan päivässä. Lauantait olivat hiljaisempia, samoin päivystysaikana tehdyt tunnit.

Vierailija
6/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!
Itse olen toiminut vuosikausia puhelinmyynnissä,lehtimyynnissä kahdella Suomen suurimista kustantajista sekä yritysmyynnissä.
Kk-palkka provisioiden kanssa on ollut n.2000-3500e väliin,olen ollut myyjänä aikalailla "keskinkertainen".
Pohjapalkka työnantajillani on ollut 1500-1700e luokkaa. Puheluita päivässä on paljon,käsiteltyjä puheluita n. 30-40/päivä,pull%20-30.
Huippumyyjäthän tienaavat sitten ihan eri lukuja tasasemmin,tiimeissä yleensä on ollut muutamia joiden kkansiot ovat 5000-6000e luokkaa.
Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan että ei voi pitää paikkaansa niin kyllä voi ja pitää.
Erikseen on sitten nämä nuoria huijaavat alihankkija yritykset,jotka maksaa mitä sattuu jos sattuu maksamaan. Luotettavat,kauan toimineet isot yritykset ja omat myyntitoimistot maksavat kunnon provisiota ja palkkaa ja takavaat ison talon edut.
Niihin vaan ei niin vain kävellä sisään töihin.
Suosittelen omalla vuosien kokemuksella hakeutumaan alalle!

Vierailija
7/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia työvuoroja teillä on ollut? Tai siis minkä kellonaikojen välille vuorot sijoittui ja oliko töitä ma-su vai esim ma-pe välillä?

Vierailija
8/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on operaattorin asiakaspalvelusta, niin haepa suoraan myymälään, jos sellainen paikkakunnalta löytyy. Myyntipaineet ovat kovat, mutta niin ne ovat nykyään kovat myös inbound-"asiakaspalvelussa". Myymälöissä on kuitenkin paremmat pohjapalkat ja huomattavasti paremmat mahdollisuudet lepytellä asiakkaita.

Vierailija
9/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 7 ja muutkin vastanneet :)

Niin kummalliselta kuin se monista varmasti kuulostaakin, uskon myynnillisen asiakaspalvelun olevan minun unelmaduuni..!

Tiedän aiempien töideni kautta kuuluvani asiakaspalvelualalle ja myynti on kuulunut aina osaan töitäni tavalla tai toisella ja tiedän olevani siinä hyvä. Puhelinmyynnistä minulla ei kuitenkaan ole kokemusta ja uusi ala sekä siihen oppiminen mietityttävät.
Miten paljon siinä voi kehittyä ja mistä löytää parhaat vinkit?
Hankalat asiakkaat on vain haaste ja luovuttamista ei edes harkita ;)

Tiedän että provikoista voi kerryttää palkan päälle isotkin rahat(ja siihen tietty pyrin) jos on todella hyvä, mutta ainakaan alkuun on kukaan tuskin niille palkoille pääsemässä. Paljonko provikoista suunnilleen kertyy perusmyyjälle pohjan päälle?
Ap

Vierailija
10/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isoon yritykseen on suunta juurikin siksi että haussa pitkäaikainen työpaikka, palkka tulee ajallaan ja on normien mukainen eikä muistakaan perusasioista toivottavasti tarvi vääntää.

Vierailija
11/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Gainer hyvä puhelinmyyntiyritys? Maksavat palkat ajallaan yms.? Näyttävät hakevan aina jotain ajanvaraajia ja myyjiä.

Vierailija
12/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Gainer ei ole minulle tuttu mutta ainakaan pikainen googletus ei antanut erityisen hyvää kuvaa..
Ap

Vierailija
13/17 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki näistä tietävät kadonneet vai onko vauvapalsta vaan totaalisen väärä paikka kysellä?

Vierailija
14/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gainerin kanssa kannattaa olla tarkkana. Etenkin sen Lahden nais pomon.

Olin siellä aikoinani vuoden. Eka kivaa ja myyntii tuli, mutta hetikun pomo kyllästy muhun niin aloin saamaan huonoja soittolistoja.

Jonka seurauksena pomo alko painostaa lun ei tuu myyntii ja alko savustaa ulos koko konsernista.... Olis pitänyt heti alussa mennä liittoon.

No nyt olen oppinut paljon kiitos Lahden pomonaisen...

Vierailija
15/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monia vuosia asiakaspalvelussa, niin nytkin. Inbound puolella ollut aina. Jossain on ollut myyntiäkin, mutta useimmiten ei myyntiä ole. Palkka näissä aspan hommissa on surkea, aina. Ja vuorotyötä on ollut, nyt vain 8-16 ma-pe.

Palkka jos olisi kohdillaan, tilanne voisi olla toinen ja tähän paikkaan tulisi lisää porukkaa.

Puheluita päivässä 350-250.

Vierailija
16/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
17/17 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumyyjäthän tienaavat sitten ihan eri lukuja tasasemmin,tiimeissä yleensä on ollut muutamia joiden kkansiot ovat 5000-6000e luokkaa. Kyllä saa myydä lehtiä paljon jos tommoseen lukemaan pääsee.

Taitaa olla myyntiyrityksen höpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi