Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni suutelee ja kähmii minua 4v tyttöni nähden

Vierailija
24.07.2015 |

Olen monta kertaa sanonut, että pidetään raja suutelemisessa, muu ei ole lapsen silmille sopivaa! Miehen mielestä ei haittaisi, vaikka tyttöni näkisi, että harrastetaan seksiä. Mua ahdistaa! :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!!!

Vierailija
2/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta iltaa. Vittu täällä osata enää puhua ku seksistä, iästä, läskistä ja pedoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu porvoossa! -ap

Vierailija
4/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkanen tytöstäsi? Haluaa näyttää hänen "omistavan" sinut.

Vierailija
5/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, vain sinä olet vastuussa lapsestasi ja siitä millaista porukkaa kotiisi raijaat. Mies on ulkopuolinen eikä selvästikään piittaa pennustasi pätkääkään, etsi uusi, jos et halua olla se äideistä tai jopa yhäreistä surkein.

Vierailija
6/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän lapset nähneet, kun harrastatte seksiä? Millaiset rajat teillä? Annatteko suutelun lisäksi leipoa rintoja yms..? -ap

Vierailija
7/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään lapset näe seksiä!!!! Eikä mitään rintojen leipomista. Mun miesystäväni antaa pienen pusun lasten nähden.

Vierailija
8/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut rajana, että ei anaalia lapsen nähden. -ap

Vierailija
9/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on mies, joka nauttii fantasiasta, älkää vastailko pervolle. Istuu pikkukulli hikisessä kourassa ja vemputtaa.

Vierailija
10/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:17"]Meillä on ollut rajana, että ei anaalia lapsen nähden. -ap
[/quote]

Tässähän ei tietenkään ollut ap äänessä. Mut en tykkää aikuisenakaan nähdä rintojen leipomista, yääh kaveri & sen mies.

Vierailija
11/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja annetaan ei muuta.

Vierailija
12/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pussaillaan paljonkin ja saatetaan löhötä päällekkäin sohvalla. Mutta ollaan ydinperhe, ja lapset kiipeää voileivän ylimmäksi. Jotenkin oon aina ajatellut, että luonto kyllä kertoo, mikä on sopivaa omien lasten seurassa. 

Vierailija
13/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu että joku mitä miesystäväsi tekee lapsen nähden niin sitten sitä ei tehdä!

Me pussaillaan, halaillaan, silitellään jne lasten nähden. Samoin lapsia pusutellaan (ei suulle) ja halitaan ja silitellään.

Kähmimiset ja limaiset kielarit tehdään ilman että lapsi joutuu niitä näkemään.

Vierailija
14/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on K : ) saa kiksit katselijoista

Vierailija
15/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:17"]

Olen monta kertaa sanonut, että pidetään raja suutelemisessa, muu ei ole lapsen silmille sopivaa! Miehen mielestä ei haittaisi, vaikka tyttöni näkisi, että harrastetaan seksiä. Mua ahdistaa! :(

[/quote]

Et ansaitse miestäsi.

Vierailija
16/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset 5v. Ja 8kk. Meillä raja on siinä, että pussailla ja halailla voi. Lapset näkee kaiken, mieheni on muutamaan otteeseen leikillään taputellut mua pepulle ja meni muutama päivä niin 5v. Poika teki tätä kaikille tädeille :D tämä siis lopetettu ja selitetty pojalle, että ei ole sopivaa tehdä vieraille ihmisille tai tutummillekaan, iskä voi leikillään tehä niin äitille. Seksiä ei ole lapset koskaan nähneet. 5v. Tietty nukkunut jo 2 vuotiaasta omassa huoneessa. Vauva on pinniksessä meidän huoneessa ja nukkuu öisin sikeästi, seksiä harrastetaan silloin.

Vierailija
17/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:03"]

Kyllä me pussaillaan paljonkin ja saatetaan löhötä päällekkäin sohvalla. Mutta ollaan ydinperhe, ja lapset kiipeää voileivän ylimmäksi. Jotenkin oon aina ajatellut, että luonto kyllä kertoo, mikä on sopivaa omien lasten seurassa. 

[/quote]

Heti pamahti seitsemän alapeukkua. Mikähän tässä nyt suututti, sekö että mainitsin meidän olevan ydinperhe? Vai se ajatus, että ihminen kyllä itse tietää mitä voi oman biologisen lapsensa seurassa tehdä. Ei nylkytellä tai imutella, mutta löhötään usein koko perhe läjässä sohvalla, eikä siinä ole kenelläkään seksi mielessä.

Vierailija
18/18 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei meillä kähmitä lasten nähden, se on hali ja pusu. Lemppaa se iljetys ja ajattele lastasi. Mahdollinen peräti kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi