Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen, häiritseekö jos ihastuksesi tiirailee salaa rintojasi?

Vierailija
24.07.2015 |

Niin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siis kyse henkilöstä johon olen ihastunut, niin ei häiritse. Totta kai se on kiva jos on tiirailun arvoinen sen silmissä josta itse pitää.

Vierailija
2/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip. Kai sitä nyt katsoa saa. Mitäpä se mua liikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tiirailee salaa,enhän silloin tiedä että tissejäni tiiraillaan.Jos taas huomaan tiirailun,se ei ole kovin hienovaraista. Ei kyllä  suuremmin häiritse.

Vierailija
4/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tiirailee :D ei ne siitä kulu

Vierailija
5/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa <3

Vierailija
6/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tilannehan on se, että jäin kiinni salaa tiirailusta, kun luulin että hän oli keskittynyt johonkin toiseen asiaan ja oikein tutkailin suoraan niitä rintoja keskittyneesti ja sitten kun nostin katseeni niin huomasin että hän huomasi tiirailuni ja hävetti hitosti. Hän kuitenkin hymyili, mutta mietin, että olenko mokannut pahasti. Ap

Vierailija
7/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:15"]

Siis tilannehan on se, että jäin kiinni salaa tiirailusta, kun luulin että hän oli keskittynyt johonkin toiseen asiaan ja oikein tutkailin suoraan niitä rintoja keskittyneesti ja sitten kun nostin katseeni niin huomasin että hän huomasi tiirailuni ja hävetti hitosti. Hän kuitenkin hymyili, mutta mietin, että olenko mokannut pahasti. Ap

[/quote]

Tuskin olet mokannut. Hän hymyili. Tarkoittaa sitä, että huomasi myös "järkyttyneen" reaktiosi jäädessäsi kiinni. Ehkä häntä jopa hellyytti asia.

Vierailija
8/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihastunut tiirailijaan niin tykkään. Jos en, ällöä.

Vierailija
9/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:15"]

[/quote]

Tuskin olet mokannut. Hän hymyili. Tarkoittaa sitä, että huomasi myös "järkyttyneen" reaktiosi jäädessäsi kiinni. Ehkä häntä jopa hellyytti asia.
[/quote]
Kiitos, toivotaan näin. Ainakin hän on hymyillyt tosi paljon tuon jälkeen. Ehkä välttelisi jos oksettaisi, tai näin ainakin toivon.

Vierailija
10/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tosikko nainen jos ei vieraan katsetta kestä. Sehän on just parasta. On mukava esitellä naisille peppua, etumusta ja treenattua kroppaa. Homehtukaa te rauhassa..

Vierailija
11/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se varmaan jossain määrin häiritsisi. Tai ehkä riippuisi muuten sen ihmisen käytöksestä minua kohtaan, mutta en millään lailla korosta tissejäni joten vähän kummallista se olisi.