Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tienata rahaa nopeasti?

Vierailija
28.02.2022 |

Hei,
Olen 14 vuotias ja haluaisin saada nopeasti rahaa uuteen puhelimeen. Puhelin on Iphone ja älkää valittako, että ”miksi iphone, saisit samsungin halvemmalla” joo tiedetään mutten halua samsungia, mulla on siis tälläkin hetkellä iphone mutta haluaisin vielä uudemman mallin. Se maksaa noin 1000 euroa ja kaipaisin ideoita mistä saisin rahaa? Myyn tavaroita välillä Torissa ja saan vanhemmilta rahaa, mutta tuntuu ettå sitå kautta keståä ikuisuus. Osaan myös säästää ja minulla on tällä hetkelläkin jonkun verran rahaa, hain myös kesätöihin mutta se on vasta kesällä.. onko mitään muita ideoita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myös antaa ideoita mitä myisin, jotain josta sais vähän enemmän rahaa kerrallan kun 10€ tai vähän päälle..

Ap

Vierailija
2/6 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattaa ostaa ruplia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
4/6 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myydä tämän idean saada asiattomia tarjouksia. Tosin sitä lienee testattu noin miljoona kertaa, joten patenttia tuskin irtoaa.

Vierailija
5/6 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne sinulla, ap. Pidä tavoite mielessä ja säästä jokainen eurokin. Se, miten kohtelet euroa, kohtelet 10 euroa. Se, miten kohtelet 10 euroa, kohtelet 100 euroa jne. Kyse on kulutus- ja säästämiskäyttäytymisestä.

Minulle, verrattain vauraalle keski-ikäiselle ihmiselle, hieman hymyillään, koska kerään panttitölkit talteen. Saan näin liikuntaa, siivoan ympäristöä ja ainakin toistasataa euroa olen saanut rahaa muutamassa kuukaudessa tästä hsuskasta jumppaamisesta. Kuntoni on myös noussut.

Kesätöitä toivon sinun löytävän.

Vierailija
6/6 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida laki sallia 14-vuotiaan palkkaamista kesätöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä