Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko että miehesi on kanssasi ulkonäkösi vuoksi?

Vierailija
28.02.2022 |

Vai miksi kaunista kaverinaista kohdellaan uhkana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen meikkaa. Eivät naiset ole miehiä rumempia luonnostaan.

Vierailija
22/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään kaunista, todellista tyrkkyä, joka vain häiritsee elämistä

Pitäisikö tämä tulkita siis 

a) kauniita naisia ei ole

b) ne jotka ajattelevat olevansa kauniita eivät sellaisia ole

c) kauniit naiset ovat tyrkkyjä?

Ei vaan d) naiset eivät syrji eivätkä paheksu muita naisia kauneuden vuoksi vaan luonteen vuoksi.

Tyrkyt kuvittelevat epäsuosionsa johtuvan siitä, että heidän mahdollinen kauneutensa on uhka. Ulkonäöllä ei ole tekemistä sen epäsuosion kanssa vaan luonteella.

Kysyin siksi että olen ujo ja vetäytyvä enkä tyrkky, olen tahtonut tutustua kavereideni naisiin mutta he eivät tule mukaan ryyppyreissuille. Osa yrittää estää miestäänkin lähtemästä. Ei ole lapsia kellään.

Ai no sitte... lapseton nainen ei voi toivoa miehensä olevan ryyppäämättä muuten kuin pitäessään kaunotarta uhkana? Eikä mies voi käyttää tyttöystävän keksittyä paheksuntaa tekosyynä jättää ryyppäämistä väliin ujojen vetäytyjien kanssa? Siis naiset pitää sua niiiiiin uhkaavana.

Eivät ole jättäneet välistä. Emme aina ryyppää. Miksi provosoiduit?

No enhän nyt sentääm herran jestas näin huonosta provosta provosoidu oikeasti :D kunhan koitan etsiä palstalta jotain aivotonta viihdettä ja vastasin tähän kun taso palstalla ei ole ihan parhaimmillaan. Tämä nyt oli vähän tylsä, 1/5 Kauniille naiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunotar, mutta miellytävän näköinen, älykäs ja tykkään seksistä.

Vierailija
24/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään kaunista, todellista tyrkkyä, joka vain häiritsee elämistä

Pitäisikö tämä tulkita siis 

a) kauniita naisia ei ole

b) ne jotka ajattelevat olevansa kauniita eivät sellaisia ole

c) kauniit naiset ovat tyrkkyjä?

Ei vaan d) naiset eivät syrji eivätkä paheksu muita naisia kauneuden vuoksi vaan luonteen vuoksi.

Tyrkyt kuvittelevat epäsuosionsa johtuvan siitä, että heidän mahdollinen kauneutensa on uhka. Ulkonäöllä ei ole tekemistä sen epäsuosion kanssa vaan luonteella.

Kysyin siksi että olen ujo ja vetäytyvä enkä tyrkky, olen tahtonut tutustua kavereideni naisiin mutta he eivät tule mukaan ryyppyreissuille. Osa yrittää estää miestäänkin lähtemästä. Ei ole lapsia kellään.

Ai no sitte... lapseton nainen ei voi toivoa miehensä olevan ryyppäämättä muuten kuin pitäessään kaunotarta uhkana? Eikä mies voi käyttää tyttöystävän keksittyä paheksuntaa tekosyynä jättää ryyppäämistä väliin ujojen vetäytyjien kanssa? Siis naiset pitää sua niiiiiin uhkaavana.

Eivät ole jättäneet välistä. Emme aina ryyppää. Miksi provosoiduit?

No enhän nyt sentääm herran jestas näin huonosta provosta provosoidu oikeasti :D kunhan koitan etsiä palstalta jotain aivotonta viihdettä ja vastasin tähän kun taso palstalla ei ole ihan parhaimmillaan. Tämä nyt oli vähän tylsä, 1/5 Kauniille naiselle

Mikä sai sinut provosoitumaan ja huutamaan provoa ketjussa? Mikä idea siinä on että sitä huudetaan joka ketjussa? Eihän niihin ole pakko osallistua, jos ei kosketa itseä.

Vierailija
25/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naisen kanssa seksin takia ja tottakai haluaa seksiä aina kauniimmalta.

Mieheni ei pidä minua parittelun takia. Hän sietäisi minua vaikka ei saisi enää koskaan. Eivät kaikki ole samanlaisia. Kun minun mieheni näkee kavereitaan he katsovat romanttisia komedioita ja rentoutuvat kylvyssä. Annoin joskus tuoksusaippuaa mukaan ja mieheni sanoi että olivat käyttäneet sen <3