Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan ja petän

Vierailija
24.07.2015 |

Tilanne on siis näin,
Olen rakastunut, parhaimpaan ystävääni, jo 5 vuotta. Naimisissa 2 vuotta.
Nyt tapasin työn kautta miehen, ihanan, sellaisen josta kai olen aina unelmoinut teinistä asti.
Meidän välillä salamoi heti, kihelmöi, en ole ennen tuntenut. En kertonut että olen naimisissa.
No ollaan jo 1 kuukaus viestitelty puolin ja toisin ja kyllä haluaisin kokeilla. En vai tiedä onko sen arvoista että jään kiinni.
Auttakaa, puhukaa järkeä mulle. En halua pettää, mutta... vaikeaa on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä petä. Kerro ennemmin miehellesi että oot ihastunut toiseen niin näet sen tuskan jo ennen sitä omaa nautintoasi ja ehkä voit olla pettämättä. Säästyt lisäksi itse tunnontuskilta ja avioerolta mutta erityisesti et loukkaa miestäsi sillä pahimmalla mahdollisella tavalla. Älä petä!

Vierailija
2/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei vastannut viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä et rakasta. Sä olet rakastunut mieheesi, mutta aito rakkaus on sellaista, ettei halua toiselle mitään pahaa. TAI sä olet polyamorinen.

Pettäminen ei kuitenkaan nyt oikeasti ole mikään ratkaisu. Pysähdy nyt hetkeksi miettimään, että oletko sä aikuinen vai teini-ikäinen.

Vierailija
4/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että oot vaan valinnut väärin. Mut elä petä, vaan eroa.

Vierailija
5/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisintä on, että et rakasta itseäsi. Lisäksi voit olla koukussa tunteisiin, kuten ihastumiseen, himoon jne. Nythän sä käyttäydyt nimenomaan kuin riippuvainen: salailet asioita lähimmiltäsi koska haluat sen TUNTEEN. Samallailla alkoholisti haluaa sen humalluksen/unohduksen tunteen, samallailla heroiinia piikittävä haluaa sen nousun tunteen.

Vierailija
6/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaan miltä sun miehestä tuntuisi. Teet varmasti oikean päätöksen sen perusteella, ellet ole psykopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän