Paljon pintaremontti maksaa?
Talo on 100neliöinen, uusia pitäisi lattiat, seinät maalilla ja tapetilla pari tehosteseinää ja listat.
Entä paljon tulisi hintaa laittaa koko keittiökalusto uusiksi? Onko ikeassa nättejä? Muita edullisia ei tule mieleen.
Pyrimme tekemään mahdollisimman edullista remppaa ja arvioita olisi hyvä kuulla.
Kertokaa pintaremonteista mitä ikinä mieleen tuleekaan:)
Kommentit (9)
No kyllä kai pintaremppaan voi laittaa koko omaisuutensa jos haluaa. Ihan mahdoton sanoa mitään hintoja. Katso bauhausin sivuilta paljonko laminaatit/parketit maksaa neliöltä, siis sellaiset jotka haluaisitte, ja laske siitä paljonko niille tulisi hintaa. Keittiökin voi olla ihan minkä mallinen ja kokoinen tahansa, joten vaikea siitäkään sanoa mitään. Ikean sivuilla voi suunnitella keittiön ja laskea suunnitelmalleen kodinkoneineen hinnan. Tapetistakaan on mahdoton sanoa mitään: niitä myydään halvimmillaan n. 20€/rulla ja ylärajaa hinnalle ei ole. Oikeasti, ei noilla tiedoilla voi mitään hintoja sanoa. Mene sinne bauhausin, netraudan, taloon.com:in, k-raudan rautian yms. kauppojen sivuille ja vertaile hintoja, tee laskelmia jne.
Meillä maksoi maalit, listat, vähän tapettia ja laminaatti 60neliölle 400e (:
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:54"]
[/quote]
No aika halvalla olette päässeet
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:54"]
[/quote]
No aika halvalla olette päässeet
[/quote]
Kaikki alesta. Oli hyvä tuuri että löytyi mieluisia, yleensä ei löydy alennettuna.
Niin ja listat maalattiin itse. T.4
Pintaremontti.... 10€-500€/neliö. Riippuen siitä mitä haluatte. Kun oma-alotteisuus hinnan selvittämiseen on tuota luokkaa niin kannattaa harkita parikin kertaa kannattaako edes tuota pintaremonttia itse tehdä tai edes suunnitella. Pyydätte jonkun suunnittelemaan ja tekemääna siat puolestanne niin ei tarvitse edes itse miettiä.... Sitten vain jaatte loppulskun neliöiden määrällä niin saatte neliöhinnan. Aika helppoa.
Me uusittiin keskikerros entiseen asuntoon, eli eteinen, olohuone ja keittiö, yhteensä noin 45 neliötä. Jotkut erillishinnat jäi mieleen kun piti selvitä halvalla: Lattialaminaatti oli 16 euroa neliö, lattialistat mdf:ää Bauhausista, yhdelle seinälle tapetti teki noin 80 euroa, uudet mdf-kattopaneelit, paljon led-spotteja kattoihin, uusi keittiö keittiöjätistä + uuni ja induktiotaso Gigantista yhteensä 450 euroa, liesituuletin 125 euroa. Mies teki kaiken itse. Maksoi yhteensä 6000 euroa.
Nyt rakennettiin talo. Keittiö koneineen maksoi 7500 kun valittiin viimesen päälle hyvät koneet.
Eli hintahaitari on suuri.
Oon just remppaamassa kaverin saman kokoista oktaloa johon tulee uudet seinäpinnat, lattia ja keittiö. Katot maalataan ja seinätkin pääasiassa tulee maalilla. Rahaa on mennyt maaleihin 500e ja lattiaan pari tonnia. Keittiö on vielä suunnitelma mutta näyttäisi siihen 8000e menevän ilman kodinkoneita. Ja varmaan kaikkea pikkujuttuihin sun muihin menee varmaan parisen sataa vielä. Työkin maksaa, mutta ollaan tehty pääasiassa talkoovoimin remppaa niin siinä säästää.
Mobiili, anteeksi pötkö teksti! Ap