Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka usein vaimosi tekee aloitteen seksiin?

Vierailija
28.02.2022 |

Vai onko aloitteet aina miehen vastuulla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen lapsemme teon aikana on vaimo edellisen kerran ilmaissut halunsa sukupuoliseen kanssakäymiseen. Sen jälkeen onkin sitten ollut vähän hiljaisempaa….. Lapset on jo muuttaneet kotoa, että sellainen elämä oli sitten tämä.

Vierailija
22/30 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä miehet täällä valittaa. Joka ikisessä ketjussa miehet kuola valuen selittää miten haluaisi pan na kaverin kummin kaimaa ja kaikkea siltä väliltä. Ja sitten täällä itketään miksi vaimo ei halua seksiä mun kanssa. Jaa-a..katse peiliin ja mietinnän paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä

Vierailija
24/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 2..3x kuussa jos en viikkoon tee itse. Jos teen kuten norm..2..4x viikos ei hän ehdi tehdä

Vierailija
25/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen lapsemme teon aikana on vaimo edellisen kerran ilmaissut halunsa sukupuoliseen kanssakäymiseen. Sen jälkeen onkin sitten ollut vähän hiljaisempaa….. Lapset on jo muuttaneet kotoa, että sellainen elämä oli sitten tämä.

Sama täälläkin. Silloin usein tunsi kuinka hän halusi minua. Seksiä oli usean ja kiimaista.

Nykyisin seksi on mekaanista suorittamista eikä koskaan tule tunnetta, että hän himoitsisi minua.

Onhan se toki ymmärrettävää, että olen tehnyt sen mihin nainen miestä ainoastaan tarvitsee. Nyt sitten yritän epätoivoisesti tehdä kaikki kotityöt js hoitaa lapset, että sattuu joskus saamaan säälipillua.

Vierailija
26/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hiljaa, jos miehet kertovat tunteistaan. Anonyymina on helpompi purkaa patoutumia kuin suoraan toiselle, joka ei välitä enää toisen seksuaalisista haluista. Naiset tosin eivät haluakaan ottaa mitään opikseen, koska feminismi ja huono mies. Itsessä ei koskaan mitään vikaa.

Vierailija
27/30 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mitä?!

Vierailija
28/30 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran taisi puolisoni tehdä aloitteen viime vuonna, nyt muuten keskittynyt tyrmäämään aloitteeni. Kaikki muu menee hyvin paitsi seksiä ei ole. Viimeksi viime vuonna joskus ehkä joulukuun alussa. Ja olemme vielä melko nuoria, 26 ja 33. Kumpikin fyysisesti hyvässä kunnossa ja ainakin ennen suhdetta olisi vientiä ollut kummallakin. Kun nyt joku ajattelee että miehenä olen lihonut jne. Teen myös yli puolet kotitöistä, noin 4/5 koska työaikana on lyhyempi ja työmatka eli minulla on enemmän aikaa niiden hoitamiseen.

Vierailija
29/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran taisi puolisoni tehdä aloitteen viime vuonna, nyt muuten keskittynyt tyrmäämään aloitteeni. Kaikki muu menee hyvin paitsi seksiä ei ole. Viimeksi viime vuonna joskus ehkä joulukuun alussa. Ja olemme vielä melko nuoria, 26 ja 33. Kumpikin fyysisesti hyvässä kunnossa ja ainakin ennen suhdetta olisi vientiä ollut kummallakin. Kun nyt joku ajattelee että miehenä olen lihonut jne. Teen myös yli puolet kotitöistä, noin 4/5 koska työaikana on lyhyempi ja työmatka eli minulla on enemmän aikaa niiden hoitamiseen.

Ikävä olla pahanilmanlintu-ennustaja, mutta jos noin nuorilla ihmisillä on noin vähän seksiä niin eipä seksin suhteen hyvältä näytä. Jos olette kumpikin aseksuaaleja, tai kumpikin haluatte hyvin vähän seksiä on tilanne silloin ok. Jos näin ei ole, on ongelmia tiedossa. Seksin määrä liitossanne tulee vähenemään entisestään, ja pahaa pelkään että tulee loppumaan kokonaan ennenkuin kumpikaan teistä juhlii nelikymppisiään. Toivottavasti olen väärässä...

Vierailija
30/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain silloin jos on todella kännissä.