sattuuko luomen poisto?
Sattuuko se & miten käytännössä tapahtuu?
Luomi on paikalla, jossa se hankautuu rintaliivien ympärykseen niin, että se harvakseltaan "rikkoutuu". Kannattaako tälläisessä tilanteessa luomi poistattaa?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:53"]Kannattaa. Minulta poistettiin (leikattiin) aikoinaan kaksi luomea kavoista, puudutuspiikki taisi hiukan tuntua mutta itse toimenpide ei sattunut.
Mene rohkeasti vain lääkärriin :)
[/quote]
Mukava kuulla että toimenpide itsessään ei sattunut! :)
Ap
Mulla on kasvoista poistettu yksi luomi. Pelkäsin kipua todella paljon. Puudutuspiikki sattui (pelkään piikkejä), mutta muuten poistoa en tuntenut. Toki, ku suonien päitä polteltiin niin silloin tuli tunne, et joku tumppais röökiä poistokohtaan, mut sekin loppui kun polttelu lopetettiin.
Ihan hyvä kokemus kaikkiaan. :)
Mulla poistettiin semmonen peukalon kynnen kokoinen luomi käsivarresta 6 vuotta sitten. Piikki vähän kirpaisi mutta muuten ei sattunut yhtään. Eikä se piikkikään mikään paha ollut, saattoi toki johtua siitä että se pistettiin käsivarteen minne muutenkin piikkejä yleensä tökitään :D luomi poistettiin siksi että se oli ehkä hieman kasvanut vuosien kuluessa ja riskejä ei haluttu ottaa.
Ei satu. Ulkonevista luomista ei ole kokemusta mutta ainakaan ihonmyötäiset sileät ei sattuneet.
Mulla on poistettu 6 luomee eikä yksikään oo sattunut! Enemmän se sattuu kun luomi hankautuu aina rikki...
No ei tietenkään satu sen jälkeen kun on laitettu puudutuspiikki. Puudutuspiikki taas voi jonkin verran sattua, riippuen siitä mihin kohtaan se isketään.
Kiitos viesteistänne, lieventävät pelkoa kyseistä operaatiota kohtaan! :)
Luomi on melko pieni & ulkoneva. Kauanko poiston jälkeen luomen paikka on kipeä? Kun tosiaan on rintaliivien ympäryksen kohdalla -> pitääköhän kulkea monta päivää töissä ilman liivejä toimenpiteen jälkeen?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:18"]Kiitos viesteistänne, lieventävät pelkoa kyseistä operaatiota kohtaan! :)
Luomi on melko pieni & ulkoneva. Kauanko poiston jälkeen luomen paikka on kipeä? Kun tosiaan on rintaliivien ympäryksen kohdalla -> pitääköhän kulkea monta päivää töissä ilman liivejä toimenpiteen jälkeen?
Ap
[/quote]
Laastaroi nännit
Multa poistettiin rinnan alta luomi. Kyllä niitä rintsikoita sai pitää, kun oli se teippi päällä. Vähän vain jomotti. Mulla ei jostain syystä meinannut veren tulo tyrehtyä ja ravintolassa huomasin valkoisen paidan olevan verestä punainen. :DD
Kannattaa. Minulta poistettiin (leikattiin) aikoinaan kaksi luomea kavoista, puudutuspiikki taisi hiukan tuntua mutta itse toimenpide ei sattunut.
Mene rohkeasti vain lääkärriin :)