Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kuiskailee seksin aikana kaikkea hellää/kertoo rakastavansa jne.?

Vierailija
23.07.2015 |

Muulloin hyvin harvoin oma-aloitteisesti sanoo mitään romanttista tai puhuu tunteistaan, mutta usein seksin aikana avaa sanaista arkkuaan ja puhuu hellästi, ilmaisee rakkauttaan yms. Voiko puheita ottaa tuollaisessa tilanteessa tosissaan?!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:51"]

Mulla on näköjään tosi hölmöjä sanavalintoja, vaikuttaa niin kuin en pitäisi tuosta tunteiden osoittamisesta ja kauniiden sanojen sanomisesta... Lähinnä mietin vain sitä, että kun ei juuri muulloinkaan puhu noin, niin miksi nimenomaan seksin aikana, eli kannattaako nyt kovin ilostua... Onko sanat ikään kuin vain osa seksiä vai totta?

[/quote]

Voi olla kumpaa vaan, ja jopa molempia. Seksi voi olla pelkkä kassien tyhjentämistä, mutta hyvässä parisuhteessa se yleensä on suurta läheisyyden kokemusta miehille, rakkaus naista kohtaan nousee pintaan ja päästään irti tosimiesroolista joka estää semmoisten ilmaisun.

Vierailija
2/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:50"]Ehkä se on ainoa tilanne, jolloin häntä ei ujostuta tai nolostuta puhua syvistä tunteistaan.
[/quote]
Tunnustan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittaa olevansa munaton nörtti jos hän puhuu naiselle helliä yhdynnän aikana. Sen sijaan kaikkien naisten rakastama machoalfatyyppinen mies korkeintaan kiroaa ja huorittelee naista jyystäessään tätä sängyssä. Jos puhut naiselle helliä sängyssä on se todennäköisesti viimeinen kerta kun koskaan saat harrastaa yhdyntää, koska nörttimaineesi tulee leviämään.

Vierailija
4/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieshän osoittaa rakkauttaan seksillä. (En nyt tarkoita yhden illan juttuja) Jostain olen joskus aiheesta lukenut.

Vierailija
5/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa kaksi kertaa minkä kategorian viihdevideoista mies on tuommoisen oppinut???

Vierailija
6/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle miehelle seksi on se tilanne ja hetki, jolloin on luontevaa ilmaista tunteitaan. Kyllä miehesi on ihan tosissaan. Kyse on parisuhteesta eikä satunnaisesta seksistä.

Vierailija
7/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:57"]

No arvaapa kaksi kertaa minkä kategorian viihdevideoista mies on tuommoisen oppinut???

[/quote]

Itse asiassa on aika yleinen neuvo miehille naisten tyydyttämiseksi, siis maailmalla, keskustelupalstoilla. Niissä viihdevideoissa nykyään enemmän huoritellaan kun mitään suloista.

Vierailija
8/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan aitoja tunteita. Läheisyys ja seksi pumppaavat miehen täyteen ns. rakkaushormonia. 

Itse tunnen usein seksin/rakastelun aikana suurta rakkautta ja kiintymystä naistani kohtaan ja tulee sitten kerrottua se naiselle.

Vierailija
9/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:52"]Mies osoittaa olevansa munaton nörtti jos hän puhuu naiselle helliä yhdynnän aikana. Sen sijaan kaikkien naisten rakastama machoalfatyyppinen mies korkeintaan kiroaa ja huorittelee naista jyystäessään tätä sängyssä. Jos puhut naiselle helliä sängyssä on se todennäköisesti viimeinen kerta kun koskaan saat harrastaa yhdyntää, koska nörttimaineesi tulee leviämään.
[/quote]
Munaton nörtti ei koskaan pääse sänkyyn naisen kanssa

Vierailija
10/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa tulla kulttuurishokkina, mutta miehelle seksi on herkkä rakkauden teko. Naiselle se on vain mekaanista jyystöä, kunhan saa rännit nuohottua.

Vierailija
11/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:42"]Hyi! Mulla loppuisi kyllä seksihalut siihen!
[/quote]

Mä voin kuiskailla korvaasi juttuja Skodan ilmansuodattimen vaihdosta. M33

Vierailija
12/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:46"]No en itse kyllä uskoisi. Mäkin kuiskailen baarista mukaan lähteneille panoille kuinka kauniita heidän kroppansa ovat, kuinka ihanalta he tuoksuvat jne jne vaikka oikeasti pidättelen naurua ja kunhan saan kassit tyhjennettyä heitän ne akat pois mun kämpästä.

M23
[/quote]

Yök
Nainen kyllä tunnistaa kun poika on poka

13/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umm... miksei voisi?

Vierailija
14/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva jos mies höpöttää tuossa tilanteessa, oli se nyt mitä vaan.

Vierailija
15/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana kuulla mieheltä niitä sanoja. :)

Vierailija
16/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vaihtelee no "puhumiset". (Oon siis parisuhteessa) Jos ollaan esim keskusteltu syvällisiä muutenkin ennen panemista niin silloin se saattaa tiivistyä hellyydenhöpinöiksi. Ja kun rakastaa toista niin silloin jokasana on totta. Sovintoseksi on hyvä esimerkki. Joskus taas kun molemmat haluu vaan nopeesti paineita pois, saatan sanoa lutkaksi yms ;) Mut joo... useimmiten meillä on vaan vitu hyvää jyystöä ilman "puhumisia"

Vierailija
17/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihkeä suhde sanoo aloituksesta n. 10 sekunnin kuluttua, että hiljennä tahtia, en halua vielä tulla. Mua kiihottaa entisestään..

Vierailija
18/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan varmaan aina, miten mies yhtäkkiä todella pitkän ajan jälkeen edellisestä kerrasta sanoi rakastavansa, kun otin suihin :D

Vierailija
19/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:40"]Muulloin hyvin harvoin oma-aloitteisesti sanoo mitään romanttista tai puhuu tunteistaan, mutta usein seksin aikana avaa sanaista arkkuaan ja puhuu hellästi, ilmaisee rakkauttaan yms. Voiko puheita ottaa tuollaisessa tilanteessa tosissaan?!
[/quote] olisit kiitollinen. Hohhoijaa.. On ihmisillä ongelmat. ;)

Vierailija
20/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillow talk?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän