Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menkat ovat yhtäkkiä huomattavasti normaalia niukemmat?

Vierailija
23.07.2015 |

Minulla on normaalisti todella runsaat menkat, sellaiset että tunnin välein pahimmillaan pitää vaihtaa sidettä. Näin on ollut aina. Nyt kuitenkin on jo kolmas vuotopäivä eikä runsaudesta tietoakaan. Vuoto on myös paljon tummempaa ja "tiiviimpää" kuin normaalisti. Ei siis kirkasta ja juoksevaa. Mistä voi olla kysymys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tyytyväinen, jos noin. Vaihtelu on normaalia.

Vierailija
2/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]Itse olisin tyytyväinen, jos noin. Vaihtelu on normaalia.
[/quote]

Toki, mutta huolettaa että näin ei ole käynyt koko sinä aikana, kun minulla on menkat ollut. Eli 12 vuoteen. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut raskaana mut meni kesken kuukautisten aikaan niinkuin useimmat raskaudet. Tai kesken meno tms.Mulla vastaava tapaus ja epämääräinen vuoto vaan jatkui kaksi viikkoa. Lääkäri totesi keskeytyneen keskenmenon ja mulle tehtiin kaavinta.

Vierailija
4/4 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:01"]Olet ollut raskaana mut meni kesken kuukautisten aikaan niinkuin useimmat raskaudet. Tai kesken meno tms.Mulla vastaava tapaus ja epämääräinen vuoto vaan jatkui kaksi viikkoa. Lääkäri totesi keskeytyneen keskenmenon ja mulle tehtiin kaavinta.
[/quote]
Itse en usko tuohon teoriaan ainakaan omalla kohdallani. Välillä olen ollut vuosia ilman seksiä ja vaihtelua menkoissa on ollut silti.