Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutin tapaaminen..

Vierailija
23.07.2015 |

Mua on ahistanu tässä nyt n.3päivää. Alkoi ma-ti yönä. Laitoin terapeutille viestiä siitä ni se sopi lääkärinkaa mulle ajan. En oo koskaan tavannu sitä lääkäriä, koska eri kuin aiemmin. En tiedä pystynkö sanoo niille mitään täst olost. Mut eikai siinä mitää häviikään jos niidenkaa juttelee..? Eihän ne voi pakottaa näyttää viiltelyarpia? Jotka on tuoreita... Ne tietää viiltelyst, ei oo koskaan sanallakaan kommentoinut. Mites jos suostuu aloittaa lääkityksen ni määrääkö ne niitä sillee tosta vaan? Ku niissähän on monissa sivuvaikutuksena its.ajatuksia, joita mulla muutenkin on melkein joka päivä. Mut eihän minkään lääkityksen alotuksen takia tarvii kuitenkaan minnekään osastolle mennä? Koska sitten se tyssää siihen sekin ajatus. Mä oon erittäin lääkevastainen, koskien etenkin jtn masennuslääkkeitä, mut mä en tiiä mikä muukaan tähän enää auttais. Viiltely on täyttä p*skaa, tuli jo viimeks suht syvä haava, enkä haluis niit enä yhtään enempää joten pitäs keksii joku muu keino lievittää ahistusta.

Mietin eilen että jos ne ees ehdottaa päivystykseen tai osastolle menoa, ni lähen lätkimään... Eivät onneks pakottaakaan voi, koska oon täysikäinen. Vai voiko joku psykiatri pakottaa lähtee päivystykseen sen tapaamisen jälkeen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi