Nitrofur c kokemuksia
Onko muille tullut haittavaikutuksia? Minulle tulee muutama tunti lääkkeen ottamisesta kummallinen olo ja heikotus. Googlettelin ja luin että moni on saanut sen pahan keuhkoreaktion yms vakavia haittavaikutuksia. Mietin että lopettaisinko lääkkeen kolmen päivän jälkeen, oireet loppui ekaan tablettiin ja olen juonut paljon vettä ja karpalomehua. Testissä valk.oli alunperinkin vain yhdellä plussalla.
Kommentit (11)
Älä lopeta kesken. Voi kroonistua muuten se pissatulehdus ja sitten antibiootit eivät purekaan kun kanta muuttuu resistentiksi. Mulle tuli oksettava olo niistä, mutta urheasti loppuun vain. Se keuhkojuttu olis varmaan jo tullut jos olisi tullakseen.
Pahoinvointi on tuon läkkeen kanssa ihan normaalia, joku keuhkoreaktio äärimmäisen harvinainen. Ja antibioottikuuria ei saa ikinä jättää kesken tai se lääke ei jatkossa enää tehoa sulla. Lopulta voi käydä niin ettei ole enää olemassa antibiootteja jotka sinulla tehoaisi. Tosin omapa on sitten ongelmasi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:59"]
Onko muille tullut haittavaikutuksia? Minulle tulee muutama tunti lääkkeen ottamisesta kummallinen olo ja heikotus. Googlettelin ja luin että moni on saanut sen pahan keuhkoreaktion yms vakavia haittavaikutuksia. Mietin että lopettaisinko lääkkeen kolmen päivän jälkeen, oireet loppui ekaan tablettiin ja olen juonut paljon vettä ja karpalomehua. Testissä valk.oli alunperinkin vain yhdellä plussalla.
[/quote]Voit lopettaa kuurin etkä tarvitse uutta kuuria. 3 vrk riittää rakkotason infektion hoidoksi.
Ihan kamala antibiootti tämä jokatapauksessa on. En ole penisilliiniä lukuunottamatta saanut mitään reaktioita mistään, mutta tämän kanssa heräilin koko viime yön, sydän löi tuhatta ja sataa, voimattomuus on ihan uskomaton ja sitten se lähtee tuntien kuluessa pois. Ap
Nitrofur C aiheutti toisella kerralla lääkekuumeen ja erittäin huonon olon. Sen jälkeen kokeiltiin Ciproxinia. Se ei tehonnut. Nyt löysin itselleni sopivan lääkkeen virtsatietulehdukseen, josta en saanut mitään sivuoireita ja joka tehosi: Ditrim Duplo. Voin suositella, jos Nitrofur ei sovi.
Vaikuttaa siltä, että lääke ei sovi sinulle. Sydämen sykkeen kiihtyminen mielestäni viittaa juuri epäsopivuuteen. Itse sain keuhko-oireita tästä lääkkeestä.
Tästä lääkkeestä minulla tipahtivat leukosyytit. Estolääkitys virtsikseen,yksi pilleri silloin tällöin....en köhimistä ja henkeä ahdistavaa yskimistä ole tähän osannut yhdistää. Sattumalta tuli leukopenia vuosikäynnin yhteydessä esille. Olo muuten normaali,kai.
Jätin Nitrofur-c syömättä ja nyt kuukauden päästä kolmannessa diffi:ssä vasta olivat leukosyytit nousseet 3,4 niille asetetulle alarajalle.
Nyt olen lueskellut muiden kokemuksia 🤢
Ennen kahta viimeistä tablettia viiden päivän kuurista, sain ikäviä pyöritys oireita ja ne tulivat makuulla. Aamulla valoisaan aikaan uusi kohtaus, silmät olivat auki ja huone pyörähti oudosti, tuli kurja olo ja säikähdinkin. En uskaltanut enää ottaa kahta viimeistä. Jo yhdestä sain oireet alussa pois, nyt vaan toivon pyörityksenkin loppuvan.
Sain toisesta ottamastani Nitrofur-tabletista voimakkaan allergiareaktion: ensin iho alkoi kutista ja muuttui punaiseksi, pyörryin ja kun vähän virkosin, sain voimakkaan vapinakohtauksen ja palelin kuin horkassa. Nukahdin kasa peittoja päälläni. Heräsin noin tunnin kuluttua hikimärkänä, kaikki oireet olivat poissa. Ei tehnyt mieli jatkaa kuuria.
Ensimmäinen tabletti aiheutti lievemmät oireet, jotka muistuttivat flunssaa. Luulin saaneeni koronan, mutta testi oli negatiivinen. En osannut yhdistää oireita Nitrofuriin.
mulla tulee henkisestä voinnista ja ahdistuksesta huono olo kun syön antibiootteja, koska pelkään niin paljon sivuoireita ja haittoja. sit voin huonosti jo sen pelon takia. mutta myös lääke voi tehdä huonon olon. kannattaa ottaa ruuan kanssa ja lisäksi syödä precosaa. toki kovin huonossa olossa lääkäriin yhteys, tarvittaessa lääkkeen vaihto tai pohdinta riittäisikö lyhyempikin kuuri.
Kysy lääkäriltä. Älä lopeta antibioottikuuria ennen lääkärin konsultaatiota.