Kassa joka ei koskaan katso silmiin
Lähikaupassa on kassatäti joka ei koskaan tervehdi, eikä katso silmiin. Vitun ärsyttävä.
Kommentit (14)
Ymmärrän ärsyyntymisesi. Mitäs menevät asiakadpalvelualalle jos ei osaa siellä toimia kuin pitää
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:12"]
Ymmärrän ärsyyntymisesi. Mitäs menevät asiakadpalvelualalle jos ei osaa siellä toimia kuin pitää
[/quote]
tuolla logiikalla vain 5% ihmisistä olisi missään töissä.
Täällä on kauppa, jossa kaikki myyjät ovat tuollaisia. En käy siellä enää.
Ärsyttäviä ovat myös asiakkaat, jotka eivät katso päin, tai ainakaan tervehdi tai kiitä. Tuntuu urpolta puhua siinä yksikseen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:35"]
Ärsyttäviä ovat myös asiakkaat, jotka eivät katso päin, tai ainakaan tervehdi tai kiitä. Tuntuu urpolta puhua siinä yksikseen.
[/quote]
Se on sun työtä. Asiakkaat ei ole siellä sinua varten, vaan sinä heitä varten.
En todellakaan haluaisi olla kassalla töissä, jos asiakkaiden joukossa on paukapäitä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä, katsooko kassan työntekijä niitä silmiin.
Minulle asiakkaana riittää aivan hyvin, että kassa tekee työnsä ja on ystävällinen.
Miksi pitäisi katsoa silmiin? Se on kyllä outoa, jos ei tervehdi.
Puhumattomat asiakkaat ne vasta ärsyttäviä ovat. Tai ne, jotka puhuvat puhelimessa kassalla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:40"]
En todellakaan haluaisi olla kassalla töissä, jos asiakkaiden joukossa on paukapäitä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä, katsooko kassan työntekijä niitä silmiin.
Minulle asiakkaana riittää aivan hyvin, että kassa tekee työnsä ja on ystävällinen.
[/quote]
Se nimenomaan ei ole ystävällistä jos vältellään katsekontaktia eikä tervehditä. Paukapää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:00"]
Lähikaupassa on kassatäti joka ei koskaan tervehdi, eikä katso silmiin. Vitun ärsyttävä.
[/quote]
Minua ärsyttävät kiroilevat ihmiset paljon enemmän.
Autistit ja epävarmat välttelee katsekontaktia. Katsekontakti viestii, että minä huomioin sinua. Katsekontaktin välttely tilanteessa, jossa ihmiset ovat kohdakkain asioimassa keskenään on epäkohteliasta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:35"]
[/quote]
Se on sun työtä. Asiakkaat ei ole siellä sinua varten, vaan sinä heitä varten.
[/quote]
Käytöstavat on meitä kaikkia varten, ihan jokaista ihmistä koskee ne.Joten sori, väärässä olet. :)
Varmaan sama täti, kun meillä. Ärsyttävä vanha tantta, joka ei osaa tervehtiä. Tai sanoa kiitos tms.
Ehkä hänellä on jokin sos. ongelma tai pelkotila. Voisi kyllä antaa palautetta myymäläpäällikölle.