"S-ryhmä aloitti hyllyjen tyhjentämisen tänään aamulla: ”Ne tuotteet, joissa valmistusmaana lukee Venäjä, kerätään pois”"
Kommentit (186)
Tämäpä hyvä vaan! Kaikki pois sieltä, ihan kaikki, muiden liiketoiminta.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/efe7ef45-ae9a-4911-ba6a-efd1ffbff139
Onko tuo muuten joku vähemmistöjen luottoketju tuo S? En nyt kerro mihin perustan näkemyksen. Hyi ties vaikka sper......aa olisi joissain hedelmissä tai muuta.
Niitä harmaahapsisia ylipainoisia yli 60-vuotiaita siellä pyöri.
Saakohan tattaaria enää mistään?
Vierailija kirjoitti:
Saakohan tattaaria enää mistään?
Saa s-marketsta ja cittarista ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muuten joku vähemmistöjen luottoketju tuo S? En nyt kerro mihin perustan näkemyksen. Hyi ties vaikka sper......aa olisi joissain hedelmissä tai muuta.
Voi poloista trolli venajaa, noinko kovasti v*tuttaa?
Albania vai kirjoitti:
Niitä harmaahapsisia ylipainoisia yli 60-vuotiaita siellä pyöri.
Jaaa, mistäs tiedät???? Trolli vensku!
Meitsin käyttämässä Prismassa oli kyllä esim. riisituotteiden hyllyssä aika isoja aukkoja. En ole ymmärtänytkään, että riisiä tulee Venäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pitäisi tehdä kiinalaisille tuotteille, koska valmistettu saastuttavasti ja ihmisoikeuksista piittaamatta.
Minä olen boikotoinut kiinalaisia tuotteita jo koronan alusta lähtien ja jatkan boikotointia.
Mä olen boikotoinut kaikkien maiden tuotteita ihan yhtä hyvästä jos en paremmasta syystä.
Vodkat on kyllä varastoitu; funtsitaan kuumeisesti, voiko ne kierrättää, vai katsotaanko tuote edelleen venäläiseksi uuden kiehautuksen jälkeen, vaikka vain etanoli ja vesi jää jäljelle.
Ja toinen lasi-/muovipullo tarvitaan, koska ehkä jotenkin alkuperäinen, vaikkei ehkä Venäjältä, ja on ainakin sisältänyt venäläisen Vodkan ja siihen viittaavan etiketin, vaikkei venäläisen, mutta venäläisen tuotenimen.
Se pitää myös salata, että alkuperämaa raaka-aineena on Venäjä, ja jos se paljastuu, menee yhtiöltä maine ja voi joutua ilkivallan ja boikotin kohteeksi koko firma, kun humalnistit pääsee vauhtiin.
eivät siis poista mitään vai? Ainakin meidän prismassa kaikki "venäläiset" tuotteet on tehty saksassa.
Tekopyhää. Mites ne ilmastotalkoot?
Asia selittyy S-ryhmän korruptiolla (woke).
Korruptio on TÖRKEÄ... Jos kiinnostaa tietää siitä tarkemmin, kuunnelkaa YouTubesta video
Vierailija kirjoitti:
Meitsin käyttämässä Prismassa oli kyllä esim. riisituotteiden hyllyssä aika isoja aukkoja. En ole ymmärtänytkään, että riisiä tulee Venäjältä.
Riisi tulee Intiasta, Pakistanista ja Thaista. Ei Venäjältä.
Sori: Nimi tuli osissa, sillä muu ei toiminut.
Minäkään en ymmärrä mitä hyötyä tuosta on, kun nuo erät on jo hyllyssä ja maksettu venäläisille toimittajille. Tuosta ei kärsi kuin S-ryhmä itse. Vain uusien tilauksien jäädyttäminen Venäjältä tuntuu siellä päässä.