Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espanja: lapsivapaat hotellit

AP
28.02.2022 |

Nyt ne kielletaan kun ei saa lapsia syrjia. Minne lomalle ettei tarvitse kuulla ja haistaa niita rakkauden hedelmia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos kielletään. Yritys saa valita asiakkaansa ja aivan varmasti on kysyntää lapsivapaille hotelleille/ravintoloille/kylpylöille (tai viimeisimmässä tapauksessa vähintään ajoille, jotka ovat lapsivapaita). Minulla itselläni on lapsia, mutta ymmärrän kyllä vallan hyvin, jos joku haluaa viettää lomansa ihan vain aikuisten kesken. En minäkään haluaisi mahdollisesti ainoana parisuhdeaikana katsella muiden lapsia, tai viedä lapsiani kohteeseen, jossa aikuiset ryyppää ja kännää ja käyttäytyy holtittomasti. Parempi, kun pidetään nämä erikseen.

Vierailija
2/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ton kuulit? Onko sulla linkkiä? Mä valitsen Espanjassa aina K-18 hotellin ja on tosi kurjaa jos ne kielletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa Travel Show uutisoi. Muutos tulossa lahi-aikoina.

Vierailija
4/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krimille. Siellä on aika hyvin asiat.

Vierailija
5/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että nk.lapsiystävälliset hotellikompleksit ovat kaikkein rauhallisimpia.

Viime vuonna erehdyttiin menemään k18 hotelliin Mallorcalla ja mikä meno ja meteli siellä olikaan! Saksalaiset 20-30v nuoret aikuiset juhlivat yötä myöten. Oli vielä 4tähden hotelli.

Vierailija
6/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut, että nk.lapsiystävälliset hotellikompleksit ovat kaikkein rauhallisimpia.

Viime vuonna erehdyttiin menemään k18 hotelliin Mallorcalla ja mikä meno ja meteli siellä olikaan! Saksalaiset 20-30v nuoret aikuiset juhlivat yötä myöten. Oli vielä 4tähden hotelli.

Se on joillain lapsivihaajilla periaate sietää kaikkea muuya epämukavuutta kunhan ei tarvitse nähdä lapsia missään. Muuttaisikin varmasti heti johonkin k18 kaupunkiin vaikka siellä olisi pelkkiä narkkeja, kovaan ääneen juhlijoita, rikollisia ja silmätippariskaajia kunhan ei tarvitse nöhdä vilaustakaan lapsista. Hotellin tasolla ei tässä liene eniten väliä, se olisi jonkinlainen bojus jos ei ole liian kallista ap:lle

Vierailija
7/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä eläkeläisten suosimaan hotelliin, on taatusti rauhallista. Tämän teemme aina esim. juuri Espanjassa.