Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro läheltäpiti tilanne, mitä lapsi on tehnyt

Vierailija
22.07.2015 |

Kertokaa läheltäpiti tilanteita, joissa olette säikähtäneet. Kehtaako niitä kertoa kukaan? Tulee varmaan kaikille niin paljon alapeukkua...

Itsellä lapset ajoivat äsken lenkillä lammelle vaikka sanoin etteivät saa mennä edeltä vaan mennään yhdessä, niin ottivat jalat alle ja pyöräilivät/potkivat sinne sekunnissa, joitain minuutteja olivat keskenään siellä kunnes tavoin heidät. Iät 2 ja 5v.t Olisihan ne voineet tippua lampeen sillalta ja hukkua.

Sitten lapset on lähteneet ylitämään tietä vaikka huudan EI, ja auto on tullut nurkan takaa. Pysähtyivät kun karjaisin täysillä hädissäni.

Ja kuinka monta kertaakaan olen kadottanut lapseni esim. Viereisen puskan taakse tai kaupan hyllyn..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meinas puolitoistavuotiaana juosta auton alle. Isä sai viime hetkellä kiinni.

Vierailija
2/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v meinasi hukkua. Nostettiin pohjasta.. Toinen juoksi keittiöpuukon kanssa. Sama Laittoi hyppynarun kaulaan ja kokeili mitä tapahtuu.. Huoh. Onhan näitä.. Vielä kaikki hengissä, jopa minä vaikka välillä tuntuu että sydän pysähtyy noiden kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tien sivussa  mäen kohdalla töissä,  ja lapseni viuhahti  mäkeä alas  polkupyörällä,  hiukan vanhemman kaverinsa kanssa.  Tyttö huikkasi ohi viuhahtaessaan että,  " isi, melkein  jäin ...autoon... alleeeee äskeeennnn...."

Vierailija
4/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme maaseudulla, jyrkkäreunaisen joen varrella ja teitä sekä polkuja lähtee pihastamme moneen suuntaan. Useasti on taapero ehtinyt vuosien aikana hiipiä näkymättömiin, mutta aina on vahingoittumattomana jostain suunnasta löytynyt. Nokkospusikot joen varrella ovat hyviä hukkumisen estäjiä. Ja uimataito mahdolisimman nuorena.

Vierailija
5/5 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans juostu keittiöpuukon kanssa. 2v poimittu lammesta (viime aikaiset uutiset tekee pahaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän