Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut 5-2 dieettiä, kerro?!

Vierailija
22.07.2015 |

miten on mennyt, miten oot voinut ja ennen kaikkea mitä syöt niinä päivinä? Juon paljon vettä tänään kun testaan ekan kerran. Aamulla kävelylenkin jälkeen söin n 75g ehrmannin rahkaa mihin 2desiä marjakeittoa ja 1rkl mysliä sekoitettuna, kahvia. Nyt päivän ruoka oli pieni lihapala ja salaatti. Sitten 1 banaani myöhemmin ja vähän mansikoita. Siinä päivän syömiset. Vinkkejä? Onko tärkeä että on 4 syömiskertaa päivän aikana tai riittääkö 3?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko syömiskerroilla väliä. Jostain luin, että pitäisi syödä 2 ateriaa, mutta tykkäsin itse jakaa neljään kertaan. Laihduin 6kg kahdessa kuukaudessa kunnes tulin raskaaksi ja dieetti oli pakko lopettaa. Ehdin kuitenkin päästä lievästi ylipainoisesta normaalipainon puolelle.
Kyllähän siinä nälkä tuli ja välillä vähän heikotti, mutta muuten olo tuntui ihanan kevyeltä. Tykkäsin mennä dieettipäivinä aikaisin nukkumaan etten vaan sorru.
Tsemppiä dieettiin! Jos pysyttelet siinä niin laihdut varmasti ja helposti!

Vierailija
2/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Jaksatko mainita vielä  mitä esim söit? Olen 3kk:ssa saanut 12 kiloa pois (maalis-toukokuu), ihan toisenlaisella systeemillä, nyt olisi tavoite vielä noin 5 kiloa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Jaksatko mainita vielä  mitä esim söit? Olen 3kk:ssa saanut 12 kiloa pois (maalis-toukokuu), ihan toisenlaisella systeemillä, nyt olisi tavoite vielä noin 5 kiloa..