Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää nyt joku tauti?!

Vierailija
22.07.2015 |

Alapäätä ikään kuin kirvelee hyvin lievästi koko ajan. Kirvely on ehkä hieman väärä sana, mutta tuntuu sellaista hankauksen tunnetta häpyhuulissa. Valkovuoto on runsasta, alavatsassa ollut välillä kipua. Vuoto ei haise pahalle.

(Ja huom. lääkäriaika jo varattu, mutta se on vasta perjantaina. Ja voinette kuvitella, että odottaminen on tuskastuttavaa, kun mielessä pyörii jos vaikka mitä taudinkuvia.)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:33"]

Raskaana!  Onneksi olkoon!

[/quote]

Millä perusteella raskaus? Pelkät alavatsakivut? Onhan tossa muitaki oireita

Vierailija
2/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen itse raskaana ja minulla on välillä kirvelyn tuntua alapäässä ja valkovuotoa tulee runsaasti. Kävin labraan viemässä pissatestin ja puhdas oli tulos. Ei mitään tulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:23"]

Hei! Olen itse raskaana ja minulla on välillä kirvelyn tuntua alapäässä ja valkovuotoa tulee runsaasti. Kävin labraan viemässä pissatestin ja puhdas oli tulos. Ei mitään tulehduksia.

[/quote]

Kuinka pitkällä raskautesi on? Ovatko nuo siis alkuraskauden ensioireita vai jo pidemmälle edenneen raskauden "seurauksia"?

Vierailija
4/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola?

Vierailija
5/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 15 vuotiaana klamydia, oireuli valkovuodon lisääntymisenä ja alavatsakipuina. Oli opetus ehkäsyn muistamiseen, kumppaneita oli useita ilman niin ois voinu olla paljon pahempi. Jotkut hormonaaliset muutokset voi vaikuttaa. Oletko pyöräillyt vähään aikaan, se saa häpyhuulet joillakin hankaamaan. Jos tauti niin luultavasti klamydia tai tippuri. Käytä jatkossa ehkäisyä!

Vierailija
7/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa klamydialta. Voi olla joku muukin tulehdus silti.

Vierailija
8/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsakivut ja lisääntynyt valkkis viittaa raskaukseen, oletko sen sulkenut pois?

Vierailija
9/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakituisessa suhteessa, eli sukupuolitaudin ei periaatteessa pitäisi olla mahdollinen, mies on kuitenkin käyttäytynyt viime aikoina melko oudosti eikä ole halunnut pariin viikkoon seksiä, joten mielikuvituksenihan kehittelee jos vaikka minkälaisia kauhukuvia pettämisestä ja sp-taudin tartuttamisesta... :(

Raskaustestiä en ole tehnyt, tuo "polte" kun mielestäni viittaa ennemminkin johonkin tulehdukseen tai tautiin eikä raskauteen. Nopeastihan tuon testin käy ostamassa, joten kokeilen senkin vaihtoehdon varmuuden vuoksi! Kiitos huomiostasi.

Vierailija
10/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana!  Onneksi olkoon!

Vierailija
11/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva. Hae apteekista lääkitys.

Vierailija
12/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaisia oireita ollut jo monta kuukautta. Taudit testattu ja gynen mukaan näyttää normaalilta. Yritän kestää.

Vierailija
13/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus (klamydia tai hiiva) tai raskaus. Voi olla allergiaakin tai joku bakteerinen epätasapaino.

Klamydian ja raskauden saa testattua ihan apteekkivalmisteella kotona.

Vierailija
14/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:33"]Olen vakituisessa suhteessa, eli sukupuolitaudin ei periaatteessa pitäisi olla mahdollinen, mies on kuitenkin käyttäytynyt viime aikoina melko oudosti eikä ole halunnut pariin viikkoon seksiä, joten mielikuvituksenihan kehittelee jos vaikka minkälaisia kauhukuvia pettämisestä ja sp-taudin tartuttamisesta... :(

Raskaustestiä en ole tehnyt, tuo "polte" kun mielestäni viittaa ennemminkin johonkin tulehdukseen tai tautiin eikä raskauteen. Nopeastihan tuon testin käy ostamassa, joten kokeilen senkin vaihtoehdon varmuuden vuoksi! Kiitos huomiostasi.
[/quote] ihanaa lukea että olet parisuhteessa etkä vain näitä "onks tää joku tauti" tyyppejä jotka tulee kirjotamaan ton sitten kun on painanu yli puolta helsinkiä ilman kumia ja joltain sattukin tarttua ylläri mukaan... Toivotaan että on jotain muuta, tulehdus yms ja mies on vaan jostain muusta suystä omituinen. Tsemmpiä! Klamydiaan saa ainakin kerta annoksen suun kautta otettavana, eli helpompi hoitaa kuin flunssa.

Vierailija
15/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:44"]Tulehdus (klamydia tai hiiva) tai raskaus. Voi olla allergiaakin tai joku bakteerinen epätasapaino.

Klamydian ja raskauden saa testattua ihan apteekkivalmisteella kotona.
[/quote]eihän klamydiaa voi testata apteekkitesteillä, mitä höpötät?

Vierailija
16/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:44"]Tulehdus (klamydia tai hiiva) tai raskaus. Voi olla allergiaakin tai joku bakteerinen epätasapaino. Klamydian ja raskauden saa testattua ihan apteekkivalmisteella kotona. [/quote]eihän klamydiaa voi testata apteekkitesteillä, mitä höpötät?

[/quote]

Kannattaisi ottaa selvää ennekuin täällä asiaa tietämättömänä huutelee. Jopa mieskin tän tietää

http://klamydiatesti.info/

Vierailija
17/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä alapesuun saippuaa, älä myöskään käytä pikkuhousunsuojaa. Voi olla hiivatulehdusta ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi