JOS HERÄÄT YÖLLÄ NIIN 80% JOKU ON TUIJONTTANNU SUA
Kommentit (16)
Antaapa tuijonttaa. Ei mua haittaa.
Mitä se 20% joku sitten on tehnyt?
Sitte mua varmaa tuijotetaan, joka yö, kun viimeyönäkin heräsi puol 1, sitte klo 3 ja sen jälkee joskus klo 5 ja nukuin sitten aamu 8 asti. T.poika15v
Herään lähinnä kusihädän takia, joten epäilen...
Minua ei kukaan tuijonttele yöllä. Jos herään yöllä, niin 99 %:sti kyseessä on kusihätä.
Jaa no ehkä. Mun mies on välillä niin söpö et sitä ehkä vähän tulee tuijottettua, miksei hänkin mua. Välillä tuo kissaki mulkoilee kun herään.
TUIJONTTANNU? Mitähän on sama suomeksi?
Joa yöllä herään tuijotteluun niin se on 100% varmuudella kissani.
Joo muakii ilmeisesti tuijotetaan jokayö.
Hämärää. Mä herään yön aikana jotain 20 kertaa, ja asun yksin. Kuka kumma mua tuijonttaa, onkohan kämpässäni jotain valvontakameroita?!
Asun yksin, 100% varmuudella kukaan ei katsele minua kun nukun. Ap lienee joku mt-potilas joka kuvittelee että sitä katsellaan.
Se on haamu, joka tulee, vaikka seinän läpi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:49"]
Se on haamu, joka tulee, vaikka seinän läpi.
[/quote]
HÖÖ
Onko siis tuijoNttaja 80%:nen vai tuijoNtus 80%:sta? Jos ensimmäinen niin vihan tuijoNtus olla silti 100% vaikka tuijoNttaja on 80%:sti olemassa koska hän tuijoNttaa koko kapasiteetillaan. Jos jälkimmäinen niin hän siis tuijoNttaa 20% ajasta muualle eli onko tuijoNtuksessa taukoja, vaiko onko tuijoNtuksen tulokulma viisto niin ettei hän tuijoNta ihan suoraan vaikka tuijoNttaakin koko ajan intensiivisesti? Vai tuijoNttiko hän vain 80% siitä ajasta mitä alunperin aikoi?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:47"]
Asun yksin, 100% varmuudella kukaan ei katsele minua kun nukun. Ap lienee joku mt-potilas joka kuvittelee että sitä katsellaan.
[/quote]
on mahdollista, että joku kärpänen on tuijottanut sua
Lienee 100 %.