Uskallampa minäkin
Hei vaan kaikille!
Minäkin uskaltaudun joukkoon mukaan. Aikani olen sivusta seurannut ja nyt sit rekisteröidyin.
Esikoisestani haaveilen tai oikeastaan olen ihan täpinöissäni. Kultsillani on jo entuudestaan useampi mukelo eikä herra jaksa asiasta aina yhtä suuresti intoilla kuin minä. Onneksi täältä löytyy muitakin kuumeilijoita niin ei tarvitse ihan yksinään höyrytä :)
Haikaralle jätettiin ovi raolleen alkukesästä ja nyt vaan odotellaan...
Aurinkoisia päiviä kaikille!
Kommentit (4)
Tervetuloa palstailemaan!
Ja jos haluat kirjoitella erityisesti samassa tilanteessa olevien (eli esikoisen kuumeilijoiden) kanssa, niin meidät löydät tuolta Ensikoista (tai Enskoista, Eskattarista jne, rakkaalla lapsella on monta nimeä...)! Kirjoitellaan yleensä päiväpäpinoissa (tänään " ***Ensikot keskiviikkoon***" ) ja viikonloppuna on yksi pino la-su. Meille mahtuu mukaan kaikenlaiset kuumeilijat! Tervetuloa! :)
Killa
Ps. Kuulostaa tutulta tuo, että mies ei niin innoissaan tästä kuumeiluvaiheesta kuin mitä itse on! ;)
1. Rohkenin myös rekisteröityä muutama päivä sitten.
2. Minullakin " käytetty" mies, joka ei ymmärrä intoani.
hannnahkin (olipa vaikea nikki! ;) ) ja muutkin esikoisen kuumeilijat, jotka epäröivät mihin mennä! Meillä on ennenkin ollut teikäläisiä, joilla jo perheessä lapsia on, muttei ihan omia! :)
Rohkeasti juttelemaan vauvakuumeesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Kiva kun tulee " uutta verta" joukkoon.