Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

antakaa neuvoja?

Vierailija
21.07.2015 |

poikaystäväni jäi viime vuonna kiinni melkein pettämisestä.. eli siis oli suunnitellut jo jonkun muijan kanssa sänkyyn menoa ja nyt on alkanut taas muuttua etäiseksi niin olen päättänyt testata hänen rakkautta muhun... oon siis tehny facebookkiin valeprofiilin ja aattelin nyt alkaa sen kautta puhua poikaystävälleni joten tarvisin nyt neuvoja että miten/mistä mun kannattais alkaa puhua sille? haluisin kattoo että kuinka pitkälle hän on valmis menemään.. ELI APUJA!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sis valeprofiilin valenimellä, oletan (juu olen tosielämän Sherlock). Mutta eikö poikaystäväsi ihmettele jos tuntematon hlö alkaa viestitellä? Tai ite ainaki olisin hiukan wtf jos random tyyppi alkais pistää facessa viestiä.

Vierailija
2/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no  sen takii teiän neuvoja kyselen :D mut aattelin että käyttäisin yhtä "yhteistä" harrasteryhmää tekosyynä juttelemiselle ... onko huono idea ? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"]no  sen takii teiän neuvoja kyselen :D mut aattelin että käyttäisin yhtä "yhteistä" harrasteryhmää tekosyynä juttelemiselle ... onko huono idea ? :D

[/quote]

Mene Demille

Vierailija
4/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mee demille... Antakaa nyt joku vinkkejä :D

Vierailija
5/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toi harrasteryhmä käyttäminen syynä on hyvä idea. Kuinka vanha olet? Onnea matkaan. Ainiin, muista tehdä feikkiprofiilin kuvasta tarpeeksi viehättävä, jotta olisi edes houkutusta, jos esim tiedät miehesi "tyypin" niin hommaat siihen sen tyylisen kuvan.