Mitä tarkoittaa näpsäkkä nainen?
Tarkoittaako se enemmän ulkonäköä vai luonnetta? T. Tyhmä
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Osaava
Se olisi näppärä.
Eli liittyy enempi omaan tekemiseen ja näppäryyteen. Oon luullu aina ennen että näpsäkkä on suurinpiirtein synonyymi seksikkäälle
Sellainen jolla on kuukausipalkka min. 4000 €
Onko joku treffimies sanonut sinulle noin?
Ei kuulosta hyvältä. Kuulostaa siltä, kuin hän arvioisi kodinkonetta. Näpsäkkä, käy hyvin pesuun, käy myös s eksiin, käy ruuanlaittoon, mahtuu vaikka ulkovarastoon säilytykseen.
Todennäköisesti turha odottaa että tulee koskaan sanomaan, olet kauneinta hänelle.
Poikkeus se, jos mies ei ole hyvä ilmaisemaan ajatuksiaan tai mies on estynyt omasta rajoittuneisuudestaan johtuen ilmaisemaan "liikaa" mitään. Silloin mies saattaa ajatella, että olet ihanaa jne, mutta suusta tulee jotain ihan töks insinööri luulen olevani rento enkä vaan sano mitään romanttista ikinä jne.
Toisaalta... ei tule siitä muuttumaan. Säännöstelee ja pihistelee ilmaisunkieltä, että ei vaan mene intohimoiseksi. Tylsää, puisevaa, puuduttavaa, kituuttamista, puritaanista.
Joten joten... korvan taakse ja katsomaan, miten meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku treffimies sanonut sinulle noin?
Ei kuulosta hyvältä. Kuulostaa siltä, kuin hän arvioisi kodinkonetta. Näpsäkkä, käy hyvin pesuun, käy myös s eksiin, käy ruuanlaittoon, mahtuu vaikka ulkovarastoon säilytykseen.
Todennäköisesti turha odottaa että tulee koskaan sanomaan, olet kauneinta hänelle.
Poikkeus se, jos mies ei ole hyvä ilmaisemaan ajatuksiaan tai mies on estynyt omasta rajoittuneisuudestaan johtuen ilmaisemaan "liikaa" mitään. Silloin mies saattaa ajatella, että olet ihanaa jne, mutta suusta tulee jotain ihan töks insinööri luulen olevani rento enkä vaan sano mitään romanttista ikinä jne.
Toisaalta... ei tule siitä muuttumaan. Säännöstelee ja pihistelee ilmaisunkieltä, että ei vaan mene intohimoiseksi. Tylsää, puisevaa, puuduttavaa, kituuttamista, puritaanista.
Joten joten... korvan taakse ja katsomaan, miten meno jatkuu.
Ei vaan työkaveri..
Kivan näköinen, aikaansaava ja hyvät hoksottimet
Mun mielikuva näpsäkästä naisesta on nuori, perusnätti, iloinen, energinen ja mielellään paljon touhuava nainen.
Näpsäkän näköinen, hyvännäköinen. N
Hyvännäköinen, kiva katsella.