Haluan hurmata naisen kolmessa kuukaudessa.
Kommentit (16)
Miksi kolmessa kuukaudessa? Kyl se varmaan nopeemminkin käy, jos haluaa. Tarttis ehkä saada lisätietoa siitä, millanen nainen kyseessä. Samanlaisella huumorintajulla kai pääsee pitkälle.
Oo, kuulostaa joltain sadulta. Kolme päivää aikaa... Tai no, kuukautta tässä tapauksessa.
Tietääkö nainen, että olet kiinnostunut?
Kysy siltä naiselta vaivihkaa niitä kysymyksiä, mitä oli siinä "näin ventovieraat saadaan rakastumaan toisiinsa"-jutussa. Olisikohan ollu jossain iltalehden tms. sivullla?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:40"]
Kysy siltä naiselta vaivihkaa niitä kysymyksiä, mitä oli siinä "näin ventovieraat saadaan rakastumaan toisiinsa"-jutussa. Olisikohan ollu jossain iltalehden tms. sivullla?
[/quote]
Tarkoititko tätä? http://www.hs.fi/sunnuntai/a1421548196128
Kolme kuukautta on aika pitkä aika, hullaantumisen luulisi tapahtuvan jo muutamassa viikossa. Oletteko kaukosuhteessa?
Varo ettet etene liian hitaasti liikkeissäsi, tai nainen saattaa luulla, että pyörität muita samaan aikaan.
Mitä tarkoitat hurmaamisella? Jos haluut vaan sänkyseuraa, kyllä siihen riittää kolme päivääkin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:51"]Mitä tarkoitat hurmaamisella? Jos haluut vaan sänkyseuraa, kyllä siihen riittää kolme päivääkin.
[/quote] Tai kolme tuntia. Se joko kolahtaa tai sitten ei.
"Kuinka huumata nainen kolmessa kuukaudessa?"
Hmmh....taitaa olla mun aika mennä sittenkin unille.
Vaan ap, ole oma ittes. Ei hurmaamiseen oikein ole yksioikoisia vinkkejä. Se mikä tehoo yhteen naiseen ei toimi todellakaan toiseen.
Onnea yritykseen! :)
Tää huumaaja todellakin menee nyt unille.
Mun mies hurmasi minut totaalisesti, noin viikossa olin ihan myyty. Eipä siihen tarvittu muuta kuin miehekäs, hieman juro mies jolla perustulot ja joka halusi viettää aikaa mun kanssa, pyysi kahville, saunomaan ja yöksi.. Miehen ajatusmaailma on mielestäni toimiva ja keskustelu sujui alusta asti, tunnit vieri.. Ei semmosta tämmöstä voi neuvoa, se vaan osuu kohdalle jos osuu..