Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä armeijassa lapsi vaikea ja kärsii mitä teen?

Vierailija
21.07.2015 |

Hei!

Nyt olisi apu tarpeen minulla on 6 v poika aloittaa syksyllä eskarin. pojalla epäillään ylivilkautta jota aletaan tutkia elokuussa. Huoleni on se että mieheni aloitti armeijan vähän aikaa sitten ja poika kovasti isää kaipaa ja ikävöi.. Poika kärsii huomattavasti isän poissa olosta.. pelkään kovasti  pojan eskarin alkua koska oireilee jo nyt kovasti. Onko mieheni mahdollista saada  vapautusta pojan takia armeijasta ja miten asiaa tulisi lähteä hoitamaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:05"]

Hei!

Nyt olisi apu tarpeen minulla on 6 v poika aloittaa syksyllä eskarin. pojalla epäillään ylivilkautta jota aletaan tutkia elokuussa. Huoleni on se että mieheni aloitti armeijan vähän aikaa sitten ja poika kovasti isää kaipaa ja ikävöi.. Poika kärsii huomattavasti isän poissa olosta.. pelkään kovasti  pojan eskarin alkua koska oireilee jo nyt kovasti. Onko mieheni mahdollista saada  vapautusta pojan takia armeijasta ja miten asiaa tulisi lähteä hoitamaan?

[/quote] Mitas jos itse auttaisit poikaasi sen sijaan etta yritat saada miehellesi vapautusta. Minkalainen aiti olet?

Vierailija
22/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi anoa itselleen vapautusta, et sinä miehelle. Kata SAIntin sivuilta millä perusteilla vapautuksen voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijasta on tosi paljon lomia. Mun veli aloitti heinäkuun alussa ja nyt on jo ollut yhden viikonlopun kotona. Tällä viikolla on iltavapaita tänään, huomenna ja lauantaina. Mun mielestä ihan liikaa. Mun vanhemmat on myös jo käyneet vierailulla varuskunnassa. Oli ns. perhepäivä. Lomat ja vapaat kuulemma vaan lisääntyy ajan kanssa eli vaikka alku tuntuu tiukalta niin kohta helpottaa.

Vaikeampaa kyllä jos etäisyydet on pitkät, mutta puhelut isin kanssa varmasti auttaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi