Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on kallein/ isoin juttu, minkä olet ostanut ilman puolison mielipidettä

Vierailija
21.07.2015 |

Oletko ostanut jotain isompaa kysymättä / ilmoittamatta miehelle ensin?

Mitä isompaa puolisosi on hankkinut ilman mielipidettäsi asiasta?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeita ja rahastoja sekä koruja, kaleimpia mainitakseni. En yleensä kysele mistään ostoksistani. Omiani rahani ovat. Mies ei kysele sen kummemmin .

Vierailija
2/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:05"]Alapeukuille selitystä? :D
[/quote]

Koska katkerat mammat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 800e matot, jätin neuvottelematta koska tiesin on helpompaa tilata matot, laittaa ne lattialle ja antaa miehen ihastella.

Aluksi oli hieman nikottelua mutta kyllä se niistä tykkäsi.

Vierailija
4/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut koskaan mitään kallista kysymättä ensin miehen mielipidettä. Ei mies koskaan kieltäisi minua mitään ostamasta, mutta en halua ostaa mitään, mistä hän ei ole samaa mieltä. Ei meillä ostoksista ole ollut sellaisia erimielisyyksiä, jotka olisivat jääneet mieleeni. Olen aika tarkka rahankäyttäjä. Miehen isoimmat ostokset, joita hän on tehnyt minulta kysymättä, ovat talon rakentamiseen liittyviä pakollisia teknisiä ostoksia, joista mitä en olisi ymmärtänyt mitään.

Vierailija
5/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etuhampaat vinossa ja vålissä rako.

Oon hävennyt yläaste ajoilta hampaitani mutta en koskaan oo kehannu sitä ääneen sanoa.

Mutta tässä muutama vuos sitten sain päähäni käydä laittamassa muovipaikan tuohon rakoon.

Maksoin sen ite ja avokki oli hämmästynyt miksi kävin laitattamassa kun en hänelle koskaan oo asiasta valittanut.

Mutta olen iloinen että sain raon piiloon. Enää en mieti näytänkö muitten silmissä oudolta kun on rako keskellä suuta.

Paikka maksoi parisataa josta sain vähän korvausta kelasta. Oli todella asiallinen lääkäri.

Vierailija
6/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat työttömiä ja kumppani osti pelitietokoneen 1000€:lla -_- 

noh, minäpä menin ja ostin taulun 1200€:lla. Ero tuli :D

Vierailija
7/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin salarakkaalleni yhteisen ulkomaanmatkamme enkä todellakaan lupaa keneltäkään kysellyt ja koko hoidon. On sen verran kutkuttava ja kiinteä pimppi ja aina valmis. Elämä on ihanaa.

Vierailija
8/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon minäkin. Kysyin kyllä mielipidettä, mutta mies ei halunnut ottaa kantaa. Hänen mielestään minun pitää käyttää omat rahani kuten itse haluan. Niin teinkin. Mies on ostanut ainakin moottoripyörän ja harrasteauton minun tietämättäni.

Vierailija
9/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teetin miehelle soittimen, maksoi useamman tuhannen. Oli kyllä niin onnellinen. Tiesin mistä hän pitää, sillä oli niin kehunut kaverinsa soitinta, ja sain selville rakentajan, joka suostui sen tekemään. Ei enää paljon tee, koska opettaa soitinrakennusta. Teki kuviotkin siihen, jotka liittyvät miehelleni rakkaaseen kulttuuriin. On tosin ylpeä ainutkertaisesta soittimesta .

Vierailija
10/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuntosalijäsenyys, jonka maksan vuodeksi kerralla. Parissa sadassa menee raja, sitten tulee juteltua asiasta. Ei meillä tartte, mutta se on vaan tapa. 

Vierailija
11/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumaton. Mies käyttää sitä nykyään enemmän kuin minä. :D

Vierailija
12/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostanut auton. Minä jotain vaatteita muutamalla satasella. Ei se auto minua haitannut, meillä kaikki rahat erikseen niin saa tehdä omilla rahoilla mitä tykkää. Itse en mistään kalliista haaveile, joten nuo vaatteet varmaan kallein.

Vierailija
13/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin valkoiset nahkaiset emmaljungat...

Vierailija
14/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmalle kirjoittajalle! Minkä kellon ostit miehellesi? Tykkäsikö mies? Minunkin olisi tarkoitus ostaa joku hyvä kello miehelle 40-vuotislahjaksi.

Vierailija
15/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon.

Vierailija
16/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:12"]

Aiemmalle kirjoittajalle! Minkä kellon ostit miehellesi? Tykkäsikö mies? Minunkin olisi tarkoitus ostaa joku hyvä kello miehelle 40-vuotislahjaksi.

[/quote]

Omega Seamasterin ja tykkäsi kyllä paljonkin :) Tosin olin aika hyvin etukäteen saanut urkittua miehen kellomaun selville, kun harkitsin lahjan ostoa parin vuoden ajan.

Vierailija
17/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimia, silmälasit. En ole tainnut mistään omista hankinnoista kysyä mieheni mielipidettä. Itse olen kaikki maksanutkin. Mies on ostanut prätkän ja maastopyörän. Prätkä tietysti paljon kalliimpi kuin pyörä. :D

Vierailija
18/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:40"]

En ole ostanut koskaan mitään kallista kysymättä ensin miehen mielipidettä. Ei mies koskaan kieltäisi minua mitään ostamasta, mutta en halua ostaa mitään, mistä hän ei ole samaa mieltä. Ei meillä ostoksista ole ollut sellaisia erimielisyyksiä, jotka olisivat jääneet mieleeni.

[/quote]

Sama juttu. Jos kotiin ollaan ostamassa jotain kallista, haluan ostaa sellaista, mistä molemmat varmasti tykkäävät. Ja jos tarvitsen itselleni jotain, se harvemmin maksaa enempää kuin max. 200€ enkä tarvitse toisen mielipiteitä siihen. Riippuu vähän siitäkin mitä on ostamassa. Onko se yhteiseen käyttöön, tai sitten jotain, josta haluan kuulla toisenkin mielipiteen, kannattaako ostaa.

Vierailija
19/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole luvan kysymistä, jos haluaa parhaan ystävän ja rakkaan kanssa jakaa ajatuksiaan. En ymmärrä lainkaan noita parisuhteita, missä asuntoja ja autoja ostellaan juttelematta toisen kanssa. Ihan vaan koska kaipaa tärkeän ja luotettavan ihmisen mielipidettä.

Vierailija
20/85 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei todellakaan ole tällä hetkellä rahaa minun ollessani hoitovapaalla. Se ei kuitenkaan estänyt miestäni ostamasta extempore moottoripyörää ja erinäisiä lisäosia siihen.

Silloin kun olin töissä, (huom molemmilla matalapalkka-alat) niin mies on ostanut viisi autoa keskustelematta kanssani. Aina tietenkin edellinen lähtenyt vaihdossa, mutta aina vaan kalliimpaan vaihto vaikka edellisenkin kuukausierät tehneet tiukkaa. Hänellä on velkaa varmaan noin 40 000€ jäljellä, eikä tarvinne arvailla miten velat on kertyneet. Tosin saamme koko perhe kärsiä näistä veloista.

Hän ei ole ostanut yhtäkään huonekalua, vaan minä olet ostanut joka ikisen. Ne jotka olen ostanut käytettynä esim huuto.netistä, ovat tulleet yllätyksenä miehelle, koska en jaksa alkaa tapella aiheesta "tarvitsemmeko uuden sohvan, vaikka edellisessä on vain kymmenisen litraa kissan kusta" koska vastaus olisi ei. Kallein mitä itse olen ostanut kertomatta, on ollut joku noin 150€ huonekalu. Minulla velkaa tasan 0€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme