onko täällä ketään homoliittojen vastustajaa?
Löytyykö ketään, joka allekirjoitti aidon avioliiton kansalaisaloitteen?
Kommentit (9)
Minä allekirjoitin kansalaisaloitteen tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. Alkaa jo kyllästyttää nämä 10 000 avausta aiheesta tänään...
Ei kai ne kaikki vastusta homoliittoja, vaan avioliitto käsitteen muutosta.
Minä allekirjoitin. En ole uskovainen saati mikään foobikko. Paitsi araknofobia löytyy.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:03"]
Ei kai ne kaikki vastusta homoliittoja, vaan avioliitto käsitteen muutosta.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:05"]Minä allekirjoitin. En ole uskovainen saati mikään foobikko. Paitsi araknofobia löytyy.
[/quote]Tuossa tapauksessa olet kyllä foobikko, eikä auta, vaikka miten asiaa kaunistelisit.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:05"]Minä allekirjoitin. En ole uskovainen saati mikään foobikko. Paitsi araknofobia löytyy. [/quote]Tuossa tapauksessa olet kyllä foobikko, eikä auta, vaikka miten asiaa kaunistelisit.
[/quote]
oletko harkinnut psykiatrista apua pelkosi tai siis ilkeyteesi?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:05"]Minä allekirjoitin. En ole uskovainen saati mikään foobikko. Paitsi araknofobia löytyy. [/quote]Tuossa tapauksessa olet kyllä foobikko, eikä auta, vaikka miten asiaa kaunistelisit.
[/quote]
oletko harkinnut psykiatrista apua pelkosi tai siis ilkeyteesi?
[/quote]Kysyitkö tuota itseltäsi?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:05"]Minä allekirjoitin. En ole uskovainen saati mikään foobikko. Paitsi araknofobia löytyy. [/quote]Tuossa tapauksessa olet kyllä foobikko, eikä auta, vaikka miten asiaa kaunistelisit. [/quote] oletko harkinnut psykiatrista apua pelkosi tai siis ilkeyteesi? [/quote]Kysyitkö tuota itseltäsi?
[/quote]
Mä kanssa ihmettelen tätä ilkeyttä ja kärkkäyttä. Ilmeisesti luvallisia mielipiteitä on vain yksi ;)
Kyllä se yksi tänne päivittäin putkahtaa allekirjoitusten määrällä riemuitsemaan.