Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana olevat kiihottaa

Vierailija
21.07.2015 |

Raskaana olevat kiihottaa minua ihan pirusti, välillä hävettää kun tajuan itsekin että jään heitä katsomaan pitkään ja punastun kun huomaavat.
Ahdistaako teitä naiset jos joku mies katsoo teidän kauniita raskausmuotoja ja punastuu kun huomaatte sen?

M38

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen ollut raskaana eikä ole ahdistanut kuin ekalla kerralla. Silloin odotin kaksosia ja olin jo puolessa välissä niin iso, että minun luultiin synnyttävän ihan lähiviikkoina. Pari viikkoa ennen synnytystä olinkin ihan donitsin näköinen, kun vauvat olivat limittäin kiertyen vastakkaisille kyljille ja katkoivat pari kylkiluuta tilanpuutteen vuoksi. Silloin olin aivan varma, että minua katsotaan kuin mutanttia. Ja siltä kyllä näytinkin. Kaksi myöhempää raskautta olen näyttänyt normaalilta raskaana olevalta naiselta ja olen nauttinut saamastani huomiosta:)

N32v

Vierailija
2/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt hirveesti ahdista, kun siihen on nyt tottunut. Ekana sitä yleensä miettii, et, mikähän mulla nyt on hullusti ja mitä ihmettä tuo äijä töllää. Toisaalta taas jos katseemme kohdatessa punastut, se saattaa jopa jossain määrin olla imarteleva kokemus jos vieras komea mies katselee selvästi sillä silmällä, vaikka oonkin jo tässä tilassa.:D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi edes hyväillä raskaana olevaa naista niin sekin olisi jo paljon!

M38

Vierailija
4/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan nai siitä loukkaannu, jos häntä ihaillen katsoo, oli sitten raskaana tai ei. Eri asia tietysti, jos alkaa ilman lupaa lääppiä tai kauhean seksuaalisesti kommentoida. Katso saa, koskea ei. :)

Vierailija
5/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nainen

Vierailija
6/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläpä kyselin!
Fantasia olisi löytää Keski-Suomen metsistä syksyllä marja aikaan raskaana oleva nainen pyllistelemässä mättähältä marjoja, tai muuten vain lenkiltä sivutieltä.
Olen ihan pirun ujo kyllä alkamaan juttelemaan, mutta kaippa ne asiat siitä suttaantuu jos on jotain tullakseen.

M38

ps. saa toki toivoa paikkaa missä voitaisiin "törmätä"

Vierailija
7/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agreed. Raskaana on nainen kauneimmillaan. Kuten omien lasteni äitikin aikanaan. Kumpa sais ne ajat takasin....huoh....

Vierailija
8/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä aivan totta!
Nainen on parhaimillaan raskaana ja myöskin imetyksen aikana!!
Voi kun ne ajat saisikin takaisin tai uudestaan koettua.

M38

Vierailija
9/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Minua taas raskaana olevat naiset lähinnä ällöttävät. Raskausmaha on täydellinen epäerotisoija.

Vierailija
10/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muutkin sanonut samaa että ällöttää, myös naisilta tullut kommentteja että seksi loppuu!
Minua kyllä kiihottaa ja miellyttää raskasus jostakin syystä.
Raskaana olevan naisen hyvänä pitäminen jo riittäisi minulle pelkästään! Ja sitähän ne myös kaipaa sillon?

M38

Vierailija
11/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:58"]Raskaana olevat kiihottaa minua ihan pirusti, välillä hävettää kun tajuan itsekin että jään heitä katsomaan pitkään ja punastun kun huomaavat.
Ahdistaako teitä naiset jos joku mies katsoo teidän kauniita raskausmuotoja ja punastuu kun huomaatte sen?

M38
[/quote]ymmärrän täysin.itse käyn paljon nussimassa raskaana olevia ämmiä.rahtarien ja reissumiesten ämmiä on poljettu paljon miesten hakiessa rahaa taloonsa töistään..monesti raskaana oleva on niin sekasin mieleltään että huoraantuu anteliaaksi (hormoonit) ja kyllä niitä paukuttaa ellei parempaa tarjolla ole.ennen niitä kun runkkaa..ja paksuna ollessa pillu/vittu/römpsä kääntyy nurinpäin ja on kuin koppakuoriaisen selkä.limanen ja innokas joka oikeen kiipee kyrvän vartta ylöspäin..tiukempi tavara tuossa tilassa..suosittelen