Muilla heinäallergikoilla pahoja oireita?
Vähän aikaa sitten oli uutinen, että tänä vuonna on vähemmän siitepölyä kuin yleensä. Minulla kuitenkin oireet pahimmat vuosikausiin. Heinälle olen eniten allerginen. Onko muilla heinäallergikoilla nyt kovasti oireita vaikka ei ilmeisesti pitäisi?
Kommentit (8)
Mulla koivuallergia mutta edelleen on pahoja oireita :/ mitähän ihmettä
Onkohan mulla heinäallergiaa? Oon pari viikkoa aivastellut jatkuvasti ja nenä vuotaa/on tukossa?
Erittäin vaikea kesä ollut, en tiedä edes minkä kaiken siitepölyn takia. Ylivoimaisesti pahin ehkä koskaan.
Mulla ei ole ollut aiemmin heinäallergiaa, mutta nyt on ihan hirveät oireet :(
Ihan kamala kesä. Olen ollut ihan hajalla koko ajan, enkä ole voinut treenata/kilpailla koko kesänä. En muista koska olisi ollut näin paha kesä. Ei varmaan koskaan.
Mun lapsella myös nyt ekaa kertaa elämässään allergiaoireita, varsinkin öisin... ollut jo kohta kuukauden.
Koivun siitepölyä ei tänä vuonna juuri ollut mutta heiniä näköjään sitäkin enemmän. No kohtahan onkin jo syksy ja vaivat loppuvat.
Jep, on. Ruohoa ajaessa aivastuttaa ihan jatkuvasti, pari silmätulehdusta jo takana ja muutenkin nenä tukossa ja ahdistaa. Viime vuonna ei juuri oireita ollutkaan!