Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäm,nen ilman seksiä

Vierailija
21.07.2015 |

Ajattelin jakaa oman tarinani ihan vain katsoakseni tekeekö kukaan muu samaa vai onko tämä jotain ainutkertaista :D

Eli olen naimisissa oleva nainen. Olen vuoden tapaillut sinkkumiestä. Mutta seksiä emme ole harrastaneet. Olenkohan ainoa tällaisia kuvioita pitävä naikkonen? Ja onko hän ainoa laatuaan oleva mies, joka ei vongu seksin perään?

Periaatteessa itse olisin ollut valmis seksiin, en tosin itseäni ole tyrkyttänyt enkä sitä suoraan sanonut. Hän sanoi olevansa vähän ujo niissä asioissa.

Seksi ei ole koskaan minulle ollut elintärkeä asia, tämä mies on paljon tärkeämpää :)

Ja kyllä, tiedän tekeväni väärin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole sanottavaa :P

Vierailija
2/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooRVooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes sama täällä. Minä vapaa, mies varattu. Seksi ei kuulu meidän hupeihin. Käydään leffassa, syömässä, museoissa, pyöräilemässä, kiipeilemässä. Kaikkea muuta paitsi seksiä.

Vierailija
4/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä? Me yli 30v

Vierailija
5/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaita, ei mitää lapsosia enää

Vierailija
6/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan miehessä joku vika?

Vierailija
7/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla kovinkaan yleistä, lähinnä pettäminen liitetään aina vain ja ainoastaan siihen seksiin.

Vierailija
8/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa avautunut & ap, kysymys teille. Teettekö niiden miestenne kanssa kuitenkin jotain sellaista, mikä erottaa suhteenne ihan tavallisesta ystävyyssuhteesta?

Vierailija
9/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs pettämistä tuo on?

Vierailija
10/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailua, silittelyä, läheisyyttä. Ja salassa pidetty suhde. Siinä kai niitä, joita ei voi ystävyyssuhteeksi kutsua.

ap

Vierailija
11/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halu pitempiaikaiseen tutustumiseen? Jos on sen verran ujo, ettei uskalla kovin nopeasti alkaa toimia.. Tai tarviiko sitä aloittakaan, entä jos lopettaisi vain moiset sivusuhteet ja keskittyisi omaan elämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme