Äitini on liian typerä vanhemmaksi..
Ei osaa edes omatoimisesti sulkea liittymää.
Sosiaalitoimellekin koitin kertoa kuinka stressaavaa tämä kaikki on, mutta silti minut jätettiin kyseisen imbesillin kanssa kärsimään. Koskaan en ole tuntenut, että äitini olisi oikeasti läsnä. Pikemminkin vieraannuin enemmän ja enemmän hänestä, sen sijaan että olisin pystyisin puhumaan hänelle henkilökohtaisista asioistani, huolistani..
Yläkoulua minulla on vielä jäljellä, mutta äitini imee minusta kaiken energian. Katsotaan nyt mitä tapahtuu..
Kommentit (7)
OOh, itse olet varmasti todella älykäs! *katsoo ihaillen ylös*
Tiedän niin mitä tarkoitat! Osa tuosta voi olla ihan teiniangstiakin, mutta äitini on myöskin tuollainen, joka imee kaiken energian ympärillään olevista. Hän on sanalla sanottuna tyhmä, ja on todella raskasta jutella hänen kanssaan, koska joka ikinen asia pitää selittää selkosuomella. Välillä tuntuu että äiti vain nauttii tuosta ja hakee sillä tavalla huomiota.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:44"]Tiedän niin mitä tarkoitat! Osa tuosta voi olla ihan teiniangstiakin, mutta äitini on myöskin tuollainen, joka imee kaiken energian ympärillään olevista. Hän on sanalla sanottuna tyhmä, ja on todella raskasta jutella hänen kanssaan, koska joka ikinen asia pitää selittää selkosuomella. Välillä tuntuu että äiti vain nauttii tuosta ja hakee sillä tavalla huomiota.
[/quote]
Ja siis olen jo aikuinen, elämäni alkoi muuttua onnellisemmaksi sillä sekunnilla, kun aikoinaan muutin lukion vuoksi pois kotoa
Äitinne oli tosi tyhmiä kun synnytti teidät!
Paskoista geeneistä ei tule muuta ku paskaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:50"]Äitinne oli tosi tyhmiä kun synnytti teidät!
Paskoista geeneistä ei tule muuta ku paskaa.
[/quote]
Onneksi puolet tulee isältä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:50"]Äitinne oli tosi tyhmiä kun synnytti teidät! Paskoista geeneistä ei tule muuta ku paskaa. [/quote] Onneksi puolet tulee isältä
[/quote]
Ei välttämättä.
-Ap
Voihan imbesilli