Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mahdollista lähteä sotimaan ulkomaalaisena Ukrainan puolesta?

Vierailija
27.02.2022 |

Millaista kokemusta/taustaa pitäisi olla? Pääseekö sinne enää edes?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, lähetystöön yhteys, 

Vierailija
2/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, täältä on lähdettykin, oli Uudenmaan alueuutisissa yhdestä. Ja vasta eilen illalla kerrottiin, että on perustettu ulkomaalaisten yksikkö Ukrainan armeijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne juuri kerää jotain pataljoonaa ulkomaalaisia vapaaehtoisia? Ilmoittautuminen oman maan Ukrainan suurlähetystöön.

Vierailija
4/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ukrainan pressa toivottaa kaikki puolustajat tervetulleiksi ja lupaa myös töitä jälleenrakennuksessa. Olen nähnyt tällaisen videonsa.

Vierailija
6/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa @ukraine_defence

Löytyy ohjeet ulkomaalaisille vapaaehtoisille.

Vierailija
7/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Jatkona vielä tuosta työllisyyslupauksesta. Tuon miehen sanaan voi luottaa, toisin kuin Putinin...

Vierailija
8/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan puolella sotivat päätyvät venäjän listalle vihollisina? Silloinkin kun palaat takaisin?

Vierailija
9/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän on pyytäneet kovasti apua, kun länsimaat eivät auta.

Vierailija
10/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta ethän sinä sinne lähde. Vemputat vaan täällä vauvapalstalla päivästä toiseen aamusta iltaan.

Vierailija
11/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista, mutta ethän sinä sinne lähde. Vemputat vaan täällä vauvapalstalla päivästä toiseen aamusta iltaan.

Mulla ainakin työt ovat Suomessa ja perhepiirissä kaivataan apuani. Mutta harkitsen asiaa. Voisin ottaa töistä pidempää vapaata ja lähteä kyllä. Olen valmis. Olisin ainakin kerrankin ihan aidosti hyödyksi konkreettisesti.

Ohis

Vierailija
12/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kokemusta omaavia ja riittävän nuoria. Kokemus tosin epäselvä mulle, jos omaa esimerkiksi intin, jossa harvempi maailmassa on ollut. En tiedä, miten suhtautuu, jos on ollut esim. laivastossa, mutta alokaskoulutus on metsästäkin.

Kysyy, jos niillä ei ole liikaa kiire ja halu vastata ja uskoo heidän vastauksiin; ja mihin sijoittuu, kiinostaa varmaan itseäänkin, ja jos ei ole mitään paikkaa itse esittää, niin kannattanee pysyä kotona, vaikka olisikin kiva lähteä. Voi tosin silti mennä kokeilee, jos niin hinku on.

Itse menisin Venäjän tueksi, mutten usko, että siellä mua tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi