Ilmoitus naimisiinmenosta someen
En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä vinkkejä, eli alkuun kaikki somevastaiset "hanki elämä" tyypit, voitte painua seuraavaan keskusteluun.
Olemme siis menossa naimisiin kuukauden päästä. Häät on hyvin pienet joten somen kauttahan muut sukulaiset, kaverit ja tutut tulee saamaan tiedon naimisiinmenostamme. En kuitenkaan haluaisi ilmoittaa siitä pelkästään parisuhdestatusta vaihtamalla vaan jotenkin hienommin. Lisäksi instaan pitäisi ilmeisesti keksiä jokin ilmoitusmuoto kuvana.
Mies ei kuitenkaan halua että julkaisen hääkuvaa missä hän näkyy, enkä oikein lämpene kuvalle missä olisin pelkästään minä hääpuvussa. Joten onko ideoita tai omia kokemuksia miten olette "ilmoituksen" hoitaneet?
Kommentit (14)
Otat kuvan morsiuskimpusta ja laitat siihen päivämäärän rouva tästä päivästä alkaen.
Tai otat kuvan käsistänne, sormusten kera, se vois olla vielä parempi. t kakkonen
kuvassa teidän kädet jossa sulla on sormukset ja viesti sanoimme x.x.2022 tahdon
Mentiin puoli vuotta sitten naimisiin eikä olla vieläkään muistettu laittaa siitä someen.
Mikä syy miehellä on ettei saa hänestä kuvaa laittaa, eikö se nyt olisi helpointa. Eiköhän melkein kaikki somekaverit kuitenkin tiedä kenen kanssa menet naimisiin, paitsi jos olet somejulkkis ja tili on julkinen niin sitten eri asia. Tai sitten se perinteinen kuva käsistä ja sormuksista vaikka hääkimpun päällä näitäkin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy miehellä on ettei saa hänestä kuvaa laittaa, eikö se nyt olisi helpointa. Eiköhän melkein kaikki somekaverit kuitenkin tiedä kenen kanssa menet naimisiin, paitsi jos olet somejulkkis ja tili on julkinen niin sitten eri asia. Tai sitten se perinteinen kuva käsistä ja sormuksista vaikka hääkimpun päällä näitäkin on nähty.
Mies vaan ei halua näkyä ihmisille keitä ei tunne, eli minun somekavereille. Mutta kiitos muista ehdotuksista. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan ei halua näkyä ihmisille keitä ei tunne, eli minun somekavereille. Mutta kiitos muista ehdotuksista. -ap
Fiksu on se sun tuleva mies! Onnea!
Kuva käsistä joissa sormukset? Tai hääkimpusta? Tai jotain vastaavaa teemaan sopivaa.
Tekstiksi vain tyyliin "sanoimme toisillemme tahdon x.x.2022" ja jos haluaa vähän enemmän niin sit vaikka pieni runo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Itsellä joskus oli hieman erikoinen fiilis kaupassa, kun näin kassajonossa edelläni miehen, jota en ollut koskaan aiemmin tavannut, mutta tiesin hänestä melkoisen paljon asioita. Hänen vaimonsa, joka oli ex-työkaverini, jakoi koko elämänsä someen ja siellä oli myös kaikkea mahdollista tästä miehestä. Tiesin hääpäivät, lapset ja harrastukset ym. tapahtumat ja mielipiteitä yleisistä asioista. Mies ei tiennyt minusta mitään. Tuli vähän kumma olo.
En tietenkään sanonut mitään, ei hän olisi minua tunnistanut eikä tiennyt minusta mitään.
Kiitos vinkeistä kaikille, eiköhän noista joku toteuteta. Hieman kyllä harmittaa siltikin kun kavereiden miehet saattaa laittaa hääkuvan hetkeksi jopa profiilikuvaksi mutta minkäs teet, ihmiset on erilaisia ja ymmärrän toki ettei mieheni hääkuvakielto saisi näin paljon harmittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuudenkaverini meni naimisiin ja miehestä ei näkynyt yhden yhtä kuvaa somessa ammattinsa vuoksi. Itse taas inhoan syvästi valokuvia itsestäni, joten minusta ei näy sen vuoksi kuvia. Hämmentävää, että pitäisi hyväksyttää syyt yhtään kenelläkään.
Huisii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Itsellä joskus oli hieman erikoinen fiilis kaupassa, kun näin kassajonossa edelläni miehen, jota en ollut koskaan aiemmin tavannut, mutta tiesin hänestä melkoisen paljon asioita. Hänen vaimonsa, joka oli ex-työkaverini, jakoi koko elämänsä someen ja siellä oli myös kaikkea mahdollista tästä miehestä. Tiesin hääpäivät, lapset ja harrastukset ym. tapahtumat ja mielipiteitä yleisistä asioista. Mies ei tiennyt minusta mitään. Tuli vähän kumma olo.
En tietenkään sanonut mitään, ei hän olisi minua tunnistanut eikä tiennyt minusta mitään.
Nää on kyllä omituisia tilanteita. Mulle kävi niin että poliiseilla oli puhallutusratsia, ja minut puhallutti poliisi jonka tunnistin heti, vaikken oikeasti tunne koko ihmistä. Sattuu vaan olemaan niin, että hänen vaimonsa jakaa somessa heidän elämää tosi avoimesti. Minulla ja tällä vaimolla on yhteisiä kavereita niin sitä kautta tiedän paljon tuon perheen asioita ihan tahtomattani. Kävi ihan hetken mielessä että pitäiskö kysyä ihan pokkana jotain jota heistä tiedän, mutten kehdannut kun kuitenkin poliisista oli kyse :D
Laita joku teemaan sopiva kuva ja siihen joku runo tai laulun sanat. Miksi ei voi ottaa hääkuvaa missä mies ei ole tunnistettavissa ja laittaa sitä tai kuvaa missä kumpikin olette selin kameraan jos ulkona otatte hääkuvat?