TOMS-kengät
Kestääkö kulutusta? Tekis mieli ostaa kun niitä kehutaan niin paljon et ovat huiput jalassa..
Kommentit (11)
Maksoi paljon joten odotin kestävyyttä, meni varpaiden kohdalta rikki n. 2,5 kuukaudessa. Ja oli oikean kokoiset 100%
Kyllä ne varmaan ihan hyvin normaalikäyttöä kestää. Tuskin jatkuvaa (jokapäiväistä) käyttöä kuten ei monetkaan kengät. Pitää saada ns.levätä välillä.
Saakohan noita jostain ulkomailta halvemmalla kuin Suomesta?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:03"]Saakohan noita jostain ulkomailta halvemmalla kuin Suomesta?
[/quote]
Luultavasti. Eikös nuo ole korealaiset tai japanilaiset...?
Itse yritin löytää ulkomailta edullisemmin - ei löytynyt. Ei edes netistä. Kyllä niistä sen 50-60e saa maksaa. Mun mielestä kestää ihan riittävästi, kulutus kamaahan kengät on.
Ok. Kiitos vastauksista jospa uskaltautuisin tilaamaan:) ap
Itselläni kesti muutaman kuukauden kunnes kummastakin kantapäästä alkoi hajota kangas. Kengät olivat oikean kokoiset ja korkea hinta antoi olettaa, että kengät olisivat myös kestävät. Harmittaa koska kengät olivat todella hyväntuntuiset ja kivannäköiset, mutta jo yhden kesän jälkeen olivat rikki.
Mulla on pisimpään kestäneet nyt viidettä kesää käytössä, tosin ne ei ole ollut joka päivä jalassa. Pari kesää kestäneet ne mitä olen oikeasti ahkerasti käyttänyt.
1,5 kk kylläkin lähes jokapäiväisessä käytössä ja kantapäästä rikki molemmat. En astu mitenkään linttaan. Kangas hajonnut hieman ylempää kantapäästä. Tosi kivannäköiset ja ok jalassa, mutta hinta liian kova kengille, jotka kestää 1-2 kk käytön :(
Itse tunnen tomsien maahantuojan (naapurimme) joten saamme häneltä tomsit 30e