Deittailu
kertokaahan miten toimitte tuollaisessa satunnaisessa deittailussa.
minulla on opiskelu- yms. kavereita joiden kanssa käyn ulkona aina välillä kahdestaankin. Pari kolme miestä/poikaa on sellaista, joita välillä tapaan koululla ja sitten vähän muutenkin vapaa-ajalla. Sitten on yksi, joka on ehkä vähän vakituisempaa ei nyt seurustelua mutta jonkinlaista tapailua säänöllisemmin ja jätkä saattaa olla vähän ihastunutkin, ehkä vähän minäkin.
no joka tapauksessa kyllähän noiden muidenkin kanssa on tapana ulkona kahdestaan käydessä vähän tanssia lähekkäin ja ehkä suudellakin. Kaikkien neljän kanssa olen myös ollut sängyssä jonkun kerran tilanteen mukaan jos on huvittanut. En ole pitänyt itseäni sidottuna keneenkään ja ketään en ole mielestäni loukannut. Tosin kaikille olen kysyttäessä väittänyt etten tietenkään harrasta seksiä muiden kanssa.
ihan kysymyksenä, että miten jos deittailette aktiivisesti monia ihmisiä sinkkuna niinkuin moni tekee, siis vaikkapa kerran kahdessa viikossa eri mies, niin harrastatteko seksiä miten usein eri ihmisten kanssa? Siis vähän niinkuin samoina aikoina. Eli jos ja kun monet hyvinkin aktiivisesti käyvät ulkona eri miesten kanssa niin menettekö sänkyyn jos ei nyt kaikkien kanssa niin ainakin yleensä? Itse olen ehkä vähän ajatellut että se kuuluu asiaan jos nyt koko ilta kahdestaan yhdessä vietetään.
mitenkähän amerikoissa toimitaan jossa tuota deittailukulttuuria on kai vähän enemmänkin ollut?
Mikä tuossa nyt oli satunnaista? Tapailet ennestään tuttuja ja nait heitä. Ymmärrätkö itse, että olet hyväksikäytetty?