Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat lihavat neidot...

Vierailija
27.09.2006 |

Miltä tuntuu, kun mies hyväilee pulleata mahaasi? Pidätkö siitä? Itse en ainakaan voi pitää näppejäni erossa naiseni ihanista muodoista - erityisesti masusta...

- Satakiloisen sulhanen vm.80

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tykkää kun hölskyttelen sen isoa mahaa ja kehun kuinka ihanan kiinteä ja seksikäs makkara sillä on vyötäröllä.

Vierailija
2/8 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettanut mutta tätä lukiessa helpottaa.. jatkakaa samaan malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että minullekin tuli aika haluton olo tästä. Mielikuvitus lähti kehittämään kivoja juttuja.. Sellainen valkoinen läskikasa täynnä selluliittia ja raskausarpia.. yyyyhhh!

Toisaalta 150 kiloinen kreikkalaismies jonka selkä on kasvanut karvoista umpeen.. Noh, molempi pahempi.

Vierailija
4/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa joka ihan adonis munkin mahaani hierois

Vierailija
5/8 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten suhteen. Eli pidän muodokkaista naisista joilla on masuakin. Oma vaimoni on 165/75 ja aivan täydellinen rakasteltava. Ei haittaisi minua vaikka kiloja tulisi lisääkin.

Vierailija
6/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että aika moni mies tykkää rehevistä naisista, tollanen 170/90 vaikuttaa jo aika hyvältä...

Moniko meistä miehistä vain uskaltaa myöntää sen?

Vierailija
7/8 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan jopa pokeleffoja, joissa esiintyy pääsääntöisesti lihavia naisia. Rakastan katsoa kun täyteläinen nainen nauttii kyydistä ja mies puristelee paksuja reisiä, takamusta ja masua.

Vierailija
8/8 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä melummin suukottelen sellasta paivittynyttä kiinteää ja litteää ja kun viellä hiukan lihasta niin :) Ei kyllä sytytä nuolla mitaan pulleaa masua. Mutta se mun mieltymys ja mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä