Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö koskaan miehienne vaatteita?

Vierailija
19.07.2015 |

Mulla aina vähän väliä joku miehen huppari päällä, tuoksuu niin taivaalliselle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin ton, miehenne olisi kuulostanut paremmalta, sori. Ap

Vierailija
4/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin joskus ikävissäni pidän vaikka sen t-paitaa, juurikin sen ihanan tuoksun takia :)

Vierailija
5/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joo

Vierailija
6/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pidän useinkin miesteni vaatteita. Olen saanut useita pieneksi jääneitä ja virheostoksia, kenkiä jne. kumppaneilta. Lainaan myös jos ei ole tarpeeksi vaihtovaatteita mukana itsellä, mutten kyllä pesemättömiä. Eivät tuoksu hyvältäkään.

Vierailija
7/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yöpaitana sen t-paitaa.

Vierailija
8/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparia olen pitänyt usein. Olimme reissailemassa, ja unohdin kiireessä ottaa vaihtoalushousuja tarpeeksi mukaan.. pidimme sitten molemmat boksereita :D

Vierailija
9/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies oli pitkään sairaalassa ja ikävä oli kova, nukuin miehen kylpytakki päällä.

Vierailija
10/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heitän illalla päälle miehen jonkun paidan. Ja sitten jos mennään meidän loma-asunnolle, siellä kuljeskelen miehen huppari ja lökärit päällä (vähän isot, vähän).

Vierailija
11/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteissa on aina pukeuduttu toistensa vaatteisiin. Se tuntuu tosiaan niin kotoiselta. Olen hiukan sitä mieltä, että jokaisella saisi olla kaikilta läheisiltään joku pesemätön vaatekappale, niin olisimme kaikki läheisempiä toisillemme. Ihmisillä on niin paljon kykyä etääntymiseen ja tunneyhteyden latistumiseen, että kaikki kepulikonstit sen hillitsemiseen ovat hyvästä.

Vierailija
12/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies käyttää teidän yöpaitaa ?

Vierailija
13/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein miehen boksereita, koska ne ovat niin mukavat :) Pakkasilla käytän hänen villapuseroitaan, koska hänellä on niin ihanan isoja ja lämpimiä vaatteita. Viikonloppuna tai lomalla kun ei tarvitse miettiä miltä näyttää, ei ole niin väliä kumman hupparissa himmailee. Mies ei valita, vaikka lainaan hänen vaatteitaan mutta miun vaatteet ei mahdu hälle. Kun mies on poissa, nukun hänen t-paidassaan.

Vierailija
14/15 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi jos käyttäisin yöpaitaa tai saisi muutenkin mutta mun vaatteet ei mahdu sille eikä se haluaiskaan mutta saisi toki :D

Vierailija
15/15 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mieheni vaatteita, ja hän minun. Olemme melko pitkälti saman kokoisia.

Mies 27v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme