Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tykkäätkö nainen päällä-asennosta?

Vierailija
19.07.2015 |

Mikä on oma osuutesi siinä, vai onko naisen tehtävä työt siinä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Suosikkini. Voin hyväillä naiseni tissejä ja katsoa hänen kauniita, kiihottuneita kasvojaan. Molemmat tekevät töitään.

Vierailija
2/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hands-free asentohan on luonnollisesti paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pidän kunhan kyrpä menee persereikään

Vierailija
4/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkulaiha maratonjuoksia ei ole kovin kiihottava, mutta vittu on tosi kovakuntoisen naisen heikoin lenkki. Sinne vaan ja odota että veri pakkaa ulkosynnittimeen ja sitten hetki vielä mehuja ja jos tykkää niin rasvaa ja sinne vaan kovalla sykkeellä. 

ohjeet maratoonarille

5/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän ehdottomasti, mutta rakastelu ei saa jäädä vain siihen, haluan oikeastaan aina myöskin antaa (ja saadakin tietysti) suuseksiä, ja upota häneen hänen päällään.

Vierailija
6/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän haluan upottaa hänet.

Vierailija
7/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ratsastajan painosta, kunnon siiderivalas on parempii pitää alla

Vierailija
8/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rajummasta nainnista. Jos nainen on päällä haluaisin että hän liikkuisi siinä niin että panisi mua kunnolla, saisin siitä jotenkin sellaisen fiiliksen että mua halutaan ihan täysillä. Eli ei mitään ujoa ratsastusta. Ihan niin kuin mäkin panen kunnolla jos pyydetään. Sattuu vaan olemaan huono kombinaatio että on pitkä mulkku ja toiveet rajummasta menosta..

Vierailija
9/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös siitä, mutta myös muista asennoista, suihinotosta ja nuolenkin mielelläni jos on puhdas.

Vierailija
10/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin erityisesti siitä ole kummemmin pitänyt, mutta keväällä tapasin elämäni naisen, jonka kanssa rakastellessa hän on useimmiten, oikeastaan aina päällä ensimmäisen kierroksensa ja se tuntuu ehkä mahtavimmalta ikinä! Nainen on jumalaisen kaunis, tyttömäinen, mutta isorintainen ja hoikka, mutta leveälanteinen kaunotar. Kun hän piiitkän ja vaihtelevan ratsastuksen laukeaa, on joskus pidettävä silmät kiinni, jos haluaa omaa nautintoaan pitkittää...

Mutta taitamaton ratsastaja on todellakin turnoff. Sellainen joka ei saa edes kalua alkuun sisälleenkään kuin kovan sähläyksen ja arpomksen jälkeen. Sitten liike on väsynyttä heilahtelua minuutin jonka jälkeen valitetaan että reidetkin on hapoilla..

Vierailija
11/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta. Nainen aina päällä. Alkuun muistan että hieman häiritsi koska vaimo on todella aktiivinen siinä panemisessa, välillä hiljaista nautintoa ja supistelee pilluansa, välillä ottaa koko pituudelta penistäni sisään ulos. Välillä siirtää koko homman etuosaan ja tunnen turvonneen klittansa. Tietysti kun itse on alla pystyn näkemään milloin naiseni alkaa saavuttaa orkkua ja ehkä 5 minuuttia ennen sitä olen jo alkanut itsekin panna häntä alhaalta päin täysillä. Täytyy sanoa että vatsalihakset ainakin ovat vuosien saatossa saaneet kunnon treeniä. Summa summarum hyvä kombinaatio, naiseni pääosassa, toisaalta hän saa juuri siitä asennosta kyrpää sisään kuin haluaa.

Vierailija
12/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tyydyttävin jos nainen jaksaa lypsää eikä mun tarvii tehdä mitään, vielä rinnat suuhun ja parempi vielä jos imetysaika eli saap maitoo (ylimäääräset ettei tuuu tulehduksii)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan