Ehdottakaa kesälomaksi tekemistä yksinäiselle 21v naiselle
Asun Helsingissä eikä minulla ole kuin yksi kaveri jota näen harvoin. Mitä näin voisin tehdä kesäloman aikana? Onko täällä muita yksinäisiä?
Kommentit (10)
Jos et ole persaukinen, mene sukelluskurssille.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Juurikin persaukinen opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:23"]
[/quote]huoh, jotenkin arvasin. tuo vaikeuttaa tilannetta huomattavasti. anteeksi, en osaa ehdottaa mitään persaukisille. Ehkäpä voisit esiintyä laulavana tai soittavana katutaiteilijana ja tienata hieman taskurahaa. Osaamiselle ei ole mitään merkitystä. Ihmiset antaa säälistä rahaa, jos oot kammottavan huono. Tai siis maksava, että häivyt paikalta kiekumasta.
Juurikin persaukinen opiskelija.
[/quote]
Minä vain pelaan videopelejä kotona...
T. Toinen yksinäinen 21v nainen
Mene tosiaan vaikka johonkin kurssille, mistä voisit tykätä. Urheile, mene rannalle kirjan kanssa, käy tutkimassa kaupungin eri kolkkia ikään kuin turistina. Käy museoissa.
OIsko sulla edes fillaria? Voisitko saada lainaksi? Samoin pieni teltta ja makuupussi. Teet vähän pitemmän pyöräilyretken vaikka Porvooseen ja yövyt siellä leirintäalueella. Tai lähdet Ahvenanmaalle fillaroimaan, se on aivan ihana paikka ja yksin voi mennä ihan hyvin ja turvallisesti.
Museoita itsekin ehdotan, jos tykkäät sellaisesta. Lähden junalla johonkin toiseen kaupunkiin (Tampere, Turku..) katselemaan maisemia, VR:n Kesäsäästöllä saat lippuja muutamalla eurolla. Käy Suomenlinnassa katselemassa maisemia, ota kirja ja eväitä mukaan. Käy meressä uimassa, mene ilmaiseen puistojoogaan, kiertele kesäkirppiksiä Kalliossa. Käy Korkeasaaressa katsomassa eläimiä tai Lintsillä ilmaisilla Luomustudio-keikoilla perjantai-iltaisin. Nuku pitkään, kokkaa herkkuruokiasi, kuuntele hyvää musiikkia. Ihanaa lomaa <3
Luin aikoinaan 10 hyvää kirjaa kesälomalla. Oli ihanaa! Lähdin vaikka puistoon, jonne levitin viltin. Luin myös perheen kesämökillä riippukeinussa. Siitä on jo aikaa, koska olen naimisissa ja 3 lasta. Sinkkuna en saanut töitä kahtena kesänä, oli aikaa.
Olen porissa töissä tule sinne, käydään yyterissä palelemassa, harrastetaan suojaamatonta seksiä ym.
T.m